Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی توجه به رونق تولید را دغدغه همیشگی رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال‌ها در یک دهه اخیر عنوان کرد و گفت: رهبر انقلاب با ملاحظه ظرفیت‌های بالقوه اقتصاد ایران، امسال هم شعار جهش تولید را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  در پنجاه و نهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی افزود: کاهش درآمدهای نفتی، محدودیت واردات و خروج شرکت‌های بزرگ از بازار ایران به دلیل تشدید تحریم‌ها و کاهش ارزش پول ملی از جمله دلایلی است که توجه به بخش تولید را بیش از پیش ضروری می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، حمایت از صنایع پایین‌دستی، بازتوزیع حمایت‌های دولتی به بخش تولید، استفاده از روش‌های نوین تولیدی و تکمیل زنجیره ارزش داخلی را از مهم‌ترین راهکارهای تحقق شعار جهش تولید برشمرد و ابراز امیدواری کرد اعضای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در جهت عملی کردن این راهکارها تلاش کنند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • گام عملی برای جهش تولید
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی