Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:42:15 GMT

اورژانس اجتماعی و کارکردهای آن اطلاع‌رسانی شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۷۵۶

اورژانس اجتماعی و کارکردهای آن اطلاع‌رسانی شود

ایسنا/مازندران مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تاکید کرد: باید لایحه حمایت از خانواده، از بازدارندگی کافی برای پیشگیری از آسیب به بانوان و خانواده برخوردار باشد.

سمیه قاسمی طوسی ظهر یکشنبه در نخستین جلسه کمیته بانوان ستاد دفاع مقدس که در فرمانداری ساری برگزار شد،  خاطرنشان کرد: مشاوران بانوان و خانواده دستگاه‌های اداری استان نسبت به معرفی اورژانس اجتماعی و کارکردهای آن اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری ۴۰ برنامه محوری با شعار " ما قوی هستیم " در چهلمین سال گرامی‌داشت دفاع مقدس در مازندران خبر داد و افزود: برنامه‌های محوری امسال از سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شده است. از موارد قابل توجه در برنامه ستاد گرامی‌داشت چهلمین سال دفاع مقدس، شهدای‌مدافع حرم و مدافع سلامت است.

قاسمی طوسی افزود: برای کودکان و نوجوانان هم برنامه‌های ویژه تدوین شده تا آرمان‌های دفاع مقدس به این نسل تبیین شود.

وی از  تشکیل ۱۷ کمیته در ستاد گرامی‌داشت چهلمین سال دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: در همه‌ کمیته‌ها بانوان نقش فعال و پررنگی داشته و در این راستا یکی از برنامه های مرتبط با بانوان رونمایی از کتاب جامع اسنادی از نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سوی اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران است.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: به دلیل وضعیت کشور در شیوع ویروس کرونا و شهدای سلامت که به تازگی به فیض شهادت نائل آمده‌اند، دیدار با خانواده شهدای سلامت در صدر برنامه ها قرار دارد.


قاسمی طوسی گفت: با شیوع کرونا در کشور، بیشتر برنامه‌های کمیته بانوان ستاد گرامی‌داشت چهلمین سال دفاع مقدس در فضای مجازی است.


وی با تاکید بر عدم اجرای برنامه‌ها به‌صورت  شعاری و نمایشی، افزود: تاکید ما بر پررنگ بودن نقش و آگاهی بانوان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس اجتماعی استانی اجتماعی بانوان و خانواده چهلمین سال دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد

به گزارش جماران؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.

دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

 

دیگر خبرها

  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • ترکیب دل‌انگیزی از ایران و عراق و افغانستان
  • برگزاری جشنواره «دستپخت دخترانه» در لرستان
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی