Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن از عدم بازگشت رادولوویچ اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: در این مورد باید با جواد محمدی صحبت کنید و مدیرعامل باشگاه در جریان امور است. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، برخی رسانه‌ها از قول میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نوشته‌اند که او اعلام کرده قصد بازگشت به ایران را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این اخبار، رادولوویچ مدعی شده باشگاه ذوب‌آهن از ماه مارس مطالباتش را پرداخت نکرده و علاوه بر آن شرایط شیوع کرونا در کشور او را ترسانده و مجموع این شرایط در کنار نبود پرواز، دلایل امتناع سرمربی مونته‌نگرویی ذوب‌آهن برای بازگشت است.

این در حالی است که سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن روز گذشته از بازگشت رادولوویچ تا آخر هفته خبر داده و حتی مدعی شده بود که جواد محمدی مدیرعامل این باشگاه برای سهولت در بازگشت سرمربی ذوب‌آهن، پیشنهاد اجاره پرواز و هواپیمای چارتر را مطرح کرده است. نکته جالب‌تر در این میان، بی‌اطلاعی عضو هیئت مدیره ذوب‌آهن از اتفاقات جاری باشگاه است.

مجتبی فریدونی، عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از سخنان رادولوویچ و عدم بازگشت وی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: در این مورد باید با جواد محمدی صحبت کنید و مدیرعامل باشگاه در جریان امور است.

آغاز تغییرات در هیئت مدیره ذوب‌آهن؟/ چهره‌ای نام‌آشنا در راه استسخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: مشکل خاصی نباشد رادولوویچ تا پایان هفته بازمی‌گرددآب‌پاکی رادولوویچ روی دست ذوبی‌ها؛ پولم را ندادند و از لحاظ روحی و فیزیکی نمی‌توانم به ایران برگردم

وی در پاسخ به اینکه امروز رادولوویچ بر خلاف صحبت‌های روز گذشته سخنگوی باشگاه اعلام کرده که قصد بازگشت ندارد و دلیل این تناقض چیست، گفت: این مورد را از سخنگوی باشگاه بپرسید و من اطلاعی در این مورد ندارم. حتماً سخنگوی باشگاه خبرهایی در این مورد دارد که این سخنان را مطرح کرده‌ است و از ایشان بپرسید که چرا گفته رادولوویچ برمی‌گردد.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه چرا هیئت مدیره  از وضعیت تیم فوتبال باشگاه بی‌اطلاع است، گفت: باشگاه مدیرعامل دارد و هیئت مدیره در جریان امور اجرایی نیست و مدیرعامل در این امور پاسخگو است.

انتهای پیام/170/ف

R41346/P1018188/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن سخنگوی باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان

تمرین فوتبالیست‌های مس پیش از دیدار با گلگهر سیرجان با حضور رییس هیئت مدیره باشگاه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، عصر روز دوشنبه دهم اردیبهشت، فوتبالیست‌های مس زیرنظر محرم نویدکیا سرمربی در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به تمرین پرداختند.

در تمرینات مس رفسنجان پیش از دیدار با گل گهر سیرجان، اصغر صالحی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

کد خبر 749248

دیگر خبرها

  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید