Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@20:06:05 GMT

متحدان عربستان و امارات در یمن به جان هم افتادند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۸۷۸

متحدان عربستان و امارات در یمن به جان هم افتادند

به گزارش افکارنیوز،

منابع خبری در یمن امروز (یکشنبه) از درگیری مجدد عناصر شورای انتقالی جنوب (همسو با امارات ) با شبه‌نظامیان دولت مستعفی یمن (وابسته به عربستان ) در استان ابین خبر دادند.

اخبار بین الملل-این درگیر‌ی‌های در شرق مرکز استان ابین در اطراف شهر «جعار» رخ داده و منابع محلی به شبکه الجزیره نیز گفتند که نیروهای وابسته به منصور هادی توانسته‌اند چندین مقر وابسته به شورای انتقالی جنوب را به کنترل خود در آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع نیز مدعی شده‌اند که نیروهای منصور هادی توانسته‌اند وارد شهر «جعار» شوند و درگیری‌ها در اطراف پادگان «۱۷ اکتبر» وابسته به شبه‌نظامیان «کمربند امنیتی» (وابسته به شورای انتقالی) جریان دارد.

به گفته این منابع ۱۵ تن از شبه‌نظامیان شورای انتقالی به اسارت عناصر دولت منصور هادی در آمده و ۱۰ خودرو نیز به غنیمت گرفته شده است. این درگیری‌ها از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

درگیری میان دو طرف از تابستان سال گذشته آغاز شده و علی‌رغم توافق صورت گرفته در ریاض در ۱۴ آبان ماه سال گذشته، اما این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد. شورای انتقالی جنوب مدعی حاکمیت بر استان‌های جنوبی یمن است و حمایت کامل امارات را با خود به همراه دارد.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن امارات عربستان جنگ عربستان یمن شورای انتقالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محسن کریمی معاون بین‌الملل بانک مرکزی در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی گفت: در این اجلاس زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف گفتگو کنیم.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی - بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبر‌های خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روز‌های گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم