Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای درباره محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد و اعلام کرد این مشکل به زودی حل خواهد شد و محرومیت مذکور از بین می‌رود.

باشگاه فولاد خوزستان به تازگی به دلیل بدهی‌هایی که به بازیکنان برزیلی پیشین خود داشت از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد. با این حال، سایت این باشگاه بیانیه‌ای را در این باره منتشر کرده که متن آن به قرار زیر است است:

باشگاه فولاد خوزستان جهت شفاف‌سازی و تنویر اذهان عمومی در خصوص پروسه قضایی پرونده دو بازیکن برزیلی خود و آرای صادره از سوی اتاق حل اختلاف فیفا مبنی بر بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، به اطلاع می‌رساند:

در پرونده بازیکن Vinicius Silva Soares، وکلای بازیکن در مکاتبات خود با باشگاه فولاد خوزستان، درخواست مبلغ ۳۳۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۰۰ (سیصد و سی هزار دلار) بابت مبلغ قرارداد و غرامت از باشگاه فولاد داشتند که بعد از ارجاع پرونده به اتاق حل اختلاف فیفا، با دفاعیات صورت گرفته، در نهایت این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ (یکصدو پنجاه هزار دلار) که صرفا اصل مبلغ قرارداد به انضمام هزینه دیرکرد است محکوم گردید.

در پرونده بازیکن Vinicius Lopes Laurindo، وکلای بازیکن در مکاتبات خود با باشگاه فولادخوزستان، درخواست مبلغ ۷۵۰.۰۰۰ (هفتصد و پنجاه هزار دلار) بابت مبلغ قرارداد و غرامت از باشگاه فولاد داشتند که بعد از ارجاع پرونده به اتاق حل اختلاف فیفا، با دفاعیات صورت گرفته، در نهایت این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰.۰۰۰ (هشتاد هزار دلار) که صرفا بخشی از اصل مبلغ قرارداد به انضمام هزینه دیرکرد است، محکوم گردید.

ضمنا در آرای صادره از سوی فیفا قید شده که بعد از پرداخت مبالغ فوق، محرومیت ثبت قرارداد جدید (پنجره نقل و انتقالات) بازیکنان باشگاه فولاد خوزستان برداشته خواهد شد.

در تصاویر پیوست متن درخواست وکلای بازیکنان از باشگاه فولاد خوزستان نیز آورده شده است.در مجموع از درخواست یک میلیون و هشتاد هزار دلاری وکلای بازیکنان، باشگاه فولاد خوزستان به پرداخت مبلغ ۲۳۰۰۰۰ (دویست و سی هزار دلار) که صرفا بخشی از اصل مبلغ قرارداد بازیکنان با باشگاه فولاد بوده است به انضمام هزینه دیرکرد محکوم شده است و این باشگاه در حال آماده‌سازی مراحل پرداخت مبالغ به بازیکنان و بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی خود می‌باشد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان سه پنجره نقل وکلای بازیکن مبلغ قرارداد هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان