Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی راه آن گفت: به احتمال قریب به یقین در پائیز و زمستان امسال به طور همزمان با همه گیری کووید-۱۹ و آنفلوآنزا رو به رو خواهیم شد و افزوده شدن ظرفیت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان و ۲۰۰ تختخوابی سراوان در مدیریت بهتر بحران به ما کمک شایان توجهی خواهد کرد.

دکتر هاشمی شهری افزود: با توجه به پیش بینی های تخصصی، روند شناسایی موارد مثبت کرونا و بستری در بیمارستان های استان حداقل تا یک ماه دیگر  ادامه خواهد داشت و حفظ آمادگی واحدهای تابعه همچنان ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی اظهار داشت: حفظ امنیت و سلامت کارکنان بهداشتی، امدادی و بیمارستانی وظیفه انسانی، شرعی و قانونی همه مدیران واحدهای تابعه است. تا کنون به هر قیمتی اقلام حفاظتی استاندارد را با لحاظ دستورالعمل ها تامین کرده ایم و در ادامه مسیر نیز با تمام توان به دنبال تامین اعتبارات سنگین مورد نیاز برای خرید اقلام حفاطت فردی هستیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سيستان و بلوچستان بيمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور

 روستایی در بازدید از دیمزار‌های استان آذربایجان شرقی گفت: استفاده از ارقام مقاوم ساده‌ترین روش کنترل بیماری زنگ زرد در دیمزار‌ها است و به خاطر بارندگی‌های بهاری امسال شرایط مناسب برای فعالیت‌های عوامل بیماری‌زا به‌ویژه در گندم فراهم است.

وی استفاده از دستورالعمل‌های فنی موسسه و بکارگیری بسته‌های زراعی را در کاهش میزان خسارت عوامل بیماری‌زا و تنش‌های محیطی تاثیرگذار دانست.

روستایی گفت: استفاده از بذر زیاد در واحد سطح در موقع کشت موجب توسعه سریعتر بیماری زنگ زرد در سال‌های مرطوب می‌شود و در موقع بروز تنش خشکی به دلیل رقابت درون بوته‌ای موجب خسارت شدید به مزارع خواهد شد.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ضمن ارزیابی وضعیت و روند رشد مزارع دیم بر توسعه کشت ارقام مقاوم گندم به‌منظور افزایش تنوع ژنتیکی و مقابله با خسارات آفات و بیماری‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد