Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران؛ سروش بامداد - متن کیفرخواست اکبر طبری معاون سابق اجرایی قوه قضاییه در دوره ریاست آقای صادق لاریجانی به معنی واقعی کلمه تکان‌دهنده است. 

ممکن است گفته شود معاون اجرایی نبوده و در حوزۀ ریاست سمت داشته یا در استخدام قوه قضاییه نبوده یا هر توضیح دیگر. اما هر چه بوده این فرد به آقای صادق لاریجانی نزدیک بوده است و این قابل انکار نیست و از متن کیفرخواست نیز همین نزدیکی برمی‌آید چون بدون این نزدیکی نمی‌توانست چنان اختیارات و جسارتی پیدا کند و به تعبیری که در متن کیفرخواست آمده دفتر او به کانونی برای حل پرونده ها - بخوانید کار چاق کنی کلان - تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن کیفرخواست جداگانه منتشر شده و با این متن پیوند دارد و می توانید بخوانید و تکرار نمی‌کنم. همین قدر هست که رشوه‌های کلان می‌گرفته اند و کار از کار چاق کنی گذشته بوده آن هم درون دستگاه قضایی و هر چند هنوز متهم است اما 250 پرونده کلاسه تشکیل شده و رمان کلیدر نیست که 10 جلد شده باشد. 250 جلد پرونده است. رمان نیست پرونده اتهامات است.

این نوشتۀ کوتاه اما به قصد طرح دو پرسش از رییس پیشین دستگاه قاضی اسـت:

1- جناب ایشان از این همه تخلف و رشوه خواری توسط این فرد چنان که در متن کیفرخواست آمده و به عبارت دیگر از حضور مجسمۀ فساد در کنار خود اطلاع داشته اند یا نه؟ اگر آری چرا اقدام نکردند و چرا در زمان ریاست خود ایشان این جرثومه را دادگاهی نکردند؟ و اگر نه، وقتی از نزدیک خود اطلاع نداشتند از دورها چگونه اطلاع داشتند؟

2- اگر اطلاعات مربوط به این فرد در زمان ریاست ایشان به دست رسانه‌ای می رسید امکان انتشار و افشاگری داشت یا با آن برخورد می شد؟

پاسخ به همین دو پرسش کافی است و نیاز به توضیح بیشتر نیست.

---------------------------

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه: asriran.com/0034SH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صادق لاریجانی اکبر طبری متن کیفرخواست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس

در پی اعلام خبر پذیرش طرح پیشنهادی قطر برای آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس، ساکنین غزه با سر دادن شعار الله اکبر به شادی در خیابان‌های غزه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی اعلام خبر پذیرش طرح پیشنهادی قطر برای آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس، ساکنین غزه با سر دادن شعار الله اکبر به شادی در خیابان‌های غزه پرداختند.

دقایقی قبل جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در تماس تلفنی با نخست وزیر و رئیس دستگاه اطلاعات قطر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرده است.

کد خبر 751235

دیگر خبرها

  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • ببینید | سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ!
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید