Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:55:23 GMT

بالگرد ملی صبا تولید انبوه می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۷۳۷۷

بالگرد ملی صبا تولید انبوه می شود

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «خواجه فرد» روز یکشنبه در مراسم تحویلدهی ۱۰ فروند بالگرد نوسازی و بازآماد شده در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران «پنها»   که با حضور جانشین وزیر دقاع و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح برگزار شد اظهار داشت: به همت متخصصین مجموعه سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و با مشارکت شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام جهش تولید نامگذاری شده است حتماً در بخش های مختلف سازمان صنایع هوایی بویژه پشتیبانی و نوسازی ناوگان بالگردی کشور رشد خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به لحاظ شرایط اقلیمی و محیط جغرافیایی سرزمین ایران، همواره نیازمند بالگردهایی با قدرت انجام مأموریت های متفاوت هستیم ادامه داد: بحمدالله شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران قادر است تمامی بالگردهای نیروهای مسلح و بالگردهای سایر بخش های  کشور از جمله بالگردهای اطفاء حریق و امدادی را نوسازی، به روز و به  پیشرفته ترین سامانه ها تجهیز نماید.  

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان روند کوتاه سازی زمان تعمیرات و نوسازی بالگردها در مجموعه پنها گفت: با راه افتادن نهضت قطعه سازی و تأمین بخش مهمی از نیازمندی های ناوگان بالگردی کشور، مدت زمان بازآمد سازی بالگردها در شرکت پنها بسیار کوتاه شده است.

 سرتیپ دوم خواجه فرد با بیان اینکه متخصصین پنها از سطح دانشی بسیار خوبی در تولید، طراحی و به روز رسانی انواع سامانه های ناوبری، دید در شب و رادارهای مربوط به هواشناسی و همچنین ارتقای توان رزم بالگردهای نیروهای مسلح برخوردار هستند تصریح کرد:  ان شاءالله در سال جهش تولید و با تلاش شبانه روزی متخصصین و دست اندر کاران مجموعه ی صنعت هوایی وزارت دفاع، بالگرد ملی صبا تولید انبوه می شود.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری وزارت دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری وزارت دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مقام معظم رهبری وزارت دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیروهای مسلح وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است