Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از ارکان اساسی اسلام و تنها راه مقابله با انحرافات قدرت‌های استکباری و پایبندی به اصول است. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان استانی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه الهی بوده و بر همگان واجب است، اظهار داشت: احیاء فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر ضامن سلامت اجتماعی و وجود این دو فریضه الهی نقش اساسی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امر به معروف و نهی از منکر را از ارکان اساسی اسلام و ضامن بر پا داشتن همه فرایض اسلامی برشمرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت شرعی، انقلابی و سیاسی همه مردم و تنها راه مقابله با انحرافات قدرت‌های استکباری و پایبندی به اصول است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با وجود این‌ همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها در شرق و غرب، مانند جزیره‌ای باثبات در یک دریای متلاطم است، گفت: نداشتن آگاهی نسبت به مسائل اجتماعی و الگوبرداری نامناسب از ماهواره‌ها و تبلیغات آن موجب به دام افتادن جوانان در دام دشمن خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر در کاهش موقعیت‌هایی که انسان را در معرض ارتکاب جرم و خطر قرار می‌دهد، اثرگذار است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر چه در سطح جامعه و چه در درون سازمان، وظیفه عمومی است.

امام جمعه همدان: ستاد امر به معروف موضوع تخریب دامنه الوند به عنوان یک مطالبه عمومی را پیگیری کنداصفهان| همه مسئولان مسئول امر به معروف هستند؛ برنامه اجرایی دانشگاه‌ها برای گسترش حجاب و عفاف تدوین می‌شود

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مردم و همه دستگاه‌هاست، ادامه داد: باید همه با هم در کنار نیروی انتظامی برای نهادینه کردن این فریضه الهی و پذیرش معروف‌ها و پرهیز از منکر‌ها از سوی جامعه تلاش کنیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی تلاش‌ها و اقدامات همه سازمان‌ها از جمله نیروی انتظامی در راستای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد: ماموریت‌های نیروی انتظامی مصداق فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار با تشریح اقدامات و فعالیت‌های انتظامی استان در راستای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: ماموریت‌های نیروی انتظامی در راستای تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر طرح‌ریزی شده است.

سردار علی آزادی، تلاش در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب را در تحقق احیاء این فریضه الهی دانست و تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود چراکه شیوه‌ای کارآمد در اصلاح ناهنجاری بوده و می‌تواند سد محکمی در برابر بروز و وقوع جرائم باشد.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیروی انتظامی فریضه الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!

دیوید بکام، ستاره سابق تیم ملی انگلیس چند روز قبل ۴۹ ساله شد.

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه عکس این دورهمی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم