Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:32:09 GMT

توزیع ۲۰ بسته معیشتی بین مردم روستای دلی رچ سفلی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۸۱۱۳

توزیع ۲۰ بسته معیشتی بین مردم روستای دلی رچ سفلی

تیربند گفت: در قالب رزمایش «مواسات و همدلی مومنانه» ۲۰ بسته معیشتی از طرف کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی دلی رچ بین مردم روستا توزیع شد.

خبرگزاری شبستان ، یاسوج: در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» به افراد آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا، تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد حرکت بسیار عظیمی برای مساعدت به اقشار آسیب پذیر شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم، خیرین، جبهه فرهنگی، کمیته امداد، بهزیستی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، سپاه فتح استان، سازمان ورزش و امور جوانان، تیپ 48 فتح و ... در این راستا فعالیت دارند.

 

این کمک ها در چهارچوب قرارگاه «مواسات و همدلی مومنانه» صورت گرفت و خارج از قرارگاه نیز به همت خیرینف مردم وکانون های مساجد به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه کمک هایی صورت می گیرد.

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با سایر ارگان ها و سازمان ها، با شناسایی افراد نیازمند آسیب پذیر هر منطقه و محله، با همکاری خیرین اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی می کنند.

 

یکی از این مکان های فرهنگی، کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی، مسجد سیدالشهدا (علیه السلام) روستای دلی رچ سفلی (مرکزی ) است که تاکنون در این راستا اقدام های خوبی انجام داده است.

 

کانون مصباح الهدی مسجد سیدالشهداء (علیه السلام) روستای دلی رچ سفلی (مرکزی) با مدیریت «اسلام تیربند» به همراه برخی از جوانان کانون نیز در این ایام کرونایی مسجد، معابر اطراف و منازل روستا را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

«اسلام تیربند» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: ۲۰ بسته گوشت نذری با وزن هر بسته ۲ کیلو گرم بین نیازمندان روستای دلی رچ سفلی توزیع شد.

 

مدیر کانون مصباح الهدی مسجد سیدالشهداء (علیه السلام) گفت: این بسته های گوشت نذری در قالب رزمایش «مواسات و همدلی» و به همت خیرین برنامه «سمت خدا»، موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و آستانه مقدسه حضرت معصومه (سلام الله علیها) با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و توزیع شد.

 

وی همچنین از تهیه و توزیع بسته های معیشتی یه خانواده های نیازمند این روستا سخن به میان آورد و گفت: امروز ۲۰ بسته معیشتی بین مردم روستا توزیع شد.

گفتنی است، روستای دلی رچ در ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از توابع شهرستان مارگون قرار دارد .

این روستا شامل چندین پاره ده شامل روستای آب بید(اوبید)، روستای سرکورکی دلی رچ، دلی رچ علیا، دلی رچ وسطی، ده کلگه، ده چل غریب، دلی رچ مرکزی، پوزه بلوط بلند ۹ و ده خلو است.

این دهستان از شمال به کوه لاس و روستاهای حوزه جوکار و بیلوخر و نخجیر، از جنوب به کوه بریون و روستاهای حوزه چین و تهلیون، از مشرق به پوزه تیزآب و جاده آسفالته لوداب و از مغرب به منطقه سردسیر گل اسپید(گلسپی)دشمن زیاری و منطقه تنگ آلک منتهی می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی بسته های معیشتی کانون فرهنگی و هنری خانواده های نیازمند مسجد استان کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی و هنری مصباح الهدی آسیب پذیر توزیع شد ۲۰ بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند