Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@06:10:39 GMT

صدای امریکا و رادیو فردا تحت‌نظر مهره مطلوب ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۸۸۰۴

به گزارش جام نیوز به نقل از شبکه c-span، با تأیید مجلس سنا «مایکل پک» ریاست سازمان رسانه های جهانی امریکا را که اداره‌کننده شبکه‌هایی مانند "صدای امریکا" و "رادیو فردا" است، بر عهده گرفت.

 

 

وی گزینه مطلوب دولت ترامپ برای تصدی این جایگاه بود و کاخ سفید، شخص رئیس‌جمهور و وزیر خارجه امریکا، انتخاب او را یک پیروزی بزرگ توصیف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولت ترامپ قبلا از عملکرد این سازمان به‌ویژه در "سرویس فارسی صدای امریکا" ابراز نارضایتی کرده و این رسانه را "صدای ملاهای ایران" خوانده بود!

 

 

مایکل پک سابقه مدیریت مؤسسه "کلیرمانت" مستقر در کالیفرنیا، کمپانی رسانه عمومی و همچنین شبکه ماهواره‌‌ای جهانی آژانس اطلاعات امریکا را در کارنامه دارد.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ترامپ فارسی صدای امریکا رادیو فردا سنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل مایکل آنتونیو به لیورپول (وست هم 2-2 لیورپول)
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه