Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر صمدی روز یکشنبه در بازدید از مناطق سیل‌زده به خبرنگار ایرنا افزود: عصر دیروز بارش شدید باران و وقوع سیلاب در این شهرستان موجب وارد شدن خسارت قابل توجه به تاسیسات زیربنایی ،اماکن مسکونی ،تجاری ،معابر شهری و روستایی ، مزارع ، باغ‌ها و جاده‌های ارتباطی شد.

وی اظهارداشت: از همان لحظه اول وقوع سیلاب اعضای ستاد مدیریت بحران با حضور در مناطق آسیب‌دیده به ارائه خدمات مختلف پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اکنون تمامی جاده‌های مسدود شده از سیل بازگشایی شده است.

او تشریح کرد: تلاش می‌شود تا با جمع‌بندی خسارات وارده از طریق سازمان مدیریت بحران نسبت به جبران بخشی از خسارت وارده اقدام شود.

مشگین‌شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها مشگین شهر سیل خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر سیل خسارت مالی مشگین شهر سیل خسارت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل نجفی بعد از ظهر سه شنبه از آمادگی در مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت خبر داد و افزود: با توجه به هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استان تهران آمادگی لازم برای پیگیری و پیشگیری از بحران در پاکدشت ایجاد شد.

وی گفت: با توجه به همسایگی مسیل روستای «چنداب» با سمنان احتمال ریزش و سیلابی شدن آن وجود داشت و با توجه به شناخت مسیر حرکتی سیلاب مسیرهای منتهی به محور امام رضا (ع) و اراضی کشاورزی ایمن‌سازی شد و سیلاب در مسیر چنداب در مسیل رودخانه خود هدایت شد.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت اضافه کرد: در سه روستای قرمزتپه، عبدل‌آباد و حمامک پارچین مزارع تعدادی از اراضی کشاورزی آسیب دید، که در حال پیگیری آن هستیم.

کد خبر 6099903

دیگر خبرها

  • مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در تهران
  • هشدار مدیریت بحران برای تهرانی‌ها
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز