Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:37:48 GMT

صادق نباشید مورینیو مثل هیولا است!

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۹۶۷۰

صادق نباشید مورینیو مثل هیولا است!

آندره هررا، هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن به تمجید از شخصیت ژوزه مورینیو پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، آندره هررا زیر نظر مورینیو بهترین روزهای خود را در ترکیب منچستریونایتد سپری کرد و یک فصل به عنوان بهترین بازیکن باشگاه نیز از سوی هواداران انتخاب شد. حالا آندره هررا در مورد شخصیت این سرمربی پرتغالی و البته تعطیلی لیگ فرانسه و قهرمان معرفی شدن پاری سن ژرمن صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آندره هررا گفت: "من فقط می توانم از مورینیو تشکر می کنم. اولین فصل حضور او در اولدترافورد فوق العاده بود، ما فاتح سه عنوان شدیم و من از سوی هواداران به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شدم. مورینیو شخصیت خاصی دارد و اگر سخت تلاش کنید، خودتان را در مقابل مشکلات پنهان نکنید و باعث عصبانیت او نشوید، مشکلی با مورینیو نخواهید داشت.

 

 

من کاملا مورینیو را درک می کنم، زیرا همانند او فکر می کنم و معتقدم هر بازیکنی شما باید پرتلاش و بالغ باشید. مورینیو در مقابل افرادی که با او صادق نباشند مانند یک هیولا است.

 

تعطیلی کامل این فصل لیگ فرانسه؟ ما بسیار غافلگیر شدیم. من به یاد دارم که در گروه واتس اپ تیمی بسیاری از ما شوکه شدیم و بازیکنان باور نداشتند این اتفاق رخ داده است. من فکر می کنم این یک تصمیم عجولانه بود زیرا گذر زمان باعث آغاز بوندس لیگا شد و من امیدوارم در لیگ اسپانیا و بقیه نیز همین اتفاق رخ دهد."

منچستر یونایتد تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) آندر هررا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی آندر هررا آندره هررا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)