Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:42:11 GMT

رمضان عبدالله زندگی خود را وقف آرمان فلسطین کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۹۶۷۹

رمضان عبدالله زندگی خود را وقف آرمان فلسطین کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (یکشنبه) با صدور پیامی خطاب به «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درگذشت «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل سابق این جنبش را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای زیاد النخاله

دبیرکل محترم جنبش جهاد اسلامی فلسطین

رحلت غمبار دوست قدیمی و برادر مجاهدم دکتر رمضان عبدالله شلح (رحمت الله علیه) که از چهره های درخشان و فداکار مقاومت اسلامی بود، موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رمضان عبدالله بعنوان شخصیتی ارزشمند و مبارزی خستگی‌ناپذیری زندگی با برکت خود را خالصانه وقف آرمان مقدس مقاومت فلسطین کرد و در مبارزه بی امان با اشغالگران صهیونیستی، شجاعت، تدبیر و اراده خلل ناپذیر فرزندان مردم مظلوم فلسطین را در مسیر احقاق حقوق به یغما رفته شان قهرمانانه به نمایش گذارد و راه شهید دکتر فتحی شقاقی را با افتخار ادامه داد.

بی تردید مبارزات و خدمات این فرزند برومند مقاومت فلسطین و اسطوره پایداری و نماد ایستادگی جهان اسلام، سرمایه گرانبهایی است که همرزمان و شاگردانش با اتکا به آن گام‌های خود را تا آزادی کامل قدس شریف و محو کامل رژیم صهیونیستی مستحکم تر از همیشه بر خواهند داشت.

اینجانب این ضایعه مولمه را به ملت بزرگ فلسطین، فرماندهان و رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی و مقاومت فلسطین به ویژه جنابعالی و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و علو درجات آن عزیز سفر کرده و پیروزی نهایی برای ملت مقاوم فلسطین را از خداوند قادر متعال مصلحت مسئلت می کنم.

کد خبر 4943885 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی شمخانی رمضان عبدالله شلح جنبش جهاد اسلامی فلسطین رمضان عبدالله زیاد النخاله مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا مجلس هیئت دولت حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران خبرگزاری مهر وزارت امور خارجه اسحاق جهانگیری رمضان عبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه اقدام کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیلی دفتر شبکه الجزیره قطر را در فلسطین اشغالی محکوم کرد و آن را در راستای مخفی کردن جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی دانست.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد،‌ تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی یک اقدام هدفمند برای سرپوش گذاشتن بر حقیقت و مخفی کردن جنایت‌های جنگی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در اراضی اشغالی است.

این جنبش با اشاره به همزمانی تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی با تهدیدات رژیم صهیونیستی برای یورش زمینی به رفح، گفت که دشمن در تدارک ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین است و سعی در تحریف واقعیت‌ها، کارشکنی در انتقال حقایق به جهانیان و تحمیل روایت‌های خود بر فضای رسانه‌ای دارد.

این جنبش از نهادهای بین‌المللی و رسانه‌های مختلف خواست تا تلاش برای رسواسازی جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی را بیشتر کنند.

در همین ارتباط، جهاد اسلامی با اشاره به شهادت ۱۴۱ نفر از خبرنگاران و تیم رسانه‌ای، از ایفای نقش مؤثر و جانفشانی روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه در پوشش اخبار حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه قدردانی کرد.

این جنبش همچنین خواستار تداوم تلاش‌های الجزیره برای رساندن صدای مظلومان و بی‌گناهان باریکه غزه به گوش جهانیان شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که کابینه وی به اتفاق آرا با تعطیلی دفتر شبکه خبری تلویزیونی الجزیره قطر در فلسطین اشغالی موافقت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم)