Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@06:40:00 GMT

قتل زن ۵۵ ساله با سلاح بادیِ شوهر /شوخی کردم ...

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۹۹۲۱

خرداد: مردی که همسرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده، در بازجویی‌ها مدعی شد به قصد شوخی همسرش را هدف گرفته بود.
به گزارش خرداد به نقل از روزنامه ایران، این حادثه هفته گذشته در یکی از روستاهای شهرستان جوانرود استان کرمانشاه رخ داد و زنی ۵۵ ساله با شلیک گلوله از سلاح بادی شوهرش به قتل رسید.
سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام پاسگاه انتظامی پلنگانه مبنی بر وقوع یک قتل در روستای «ترکه علیا» شهرستان جوانرود، کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران کلانتری ۱۱ رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پس از حضور در بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود و در تحقیقات صورت گرفته دریافتند زن ۵۵ ساله به دست همسر ۶۰ساله خود هدف اصابت گلوله قرار گرفته است.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: در گام بعدی مأموران با حضور در محل سکونت این زوج علاوه بر دستگیری عامل تیراندازی، یک قبضه سلاح بادی که بوسیله آن تیراندازی شده کشف کردند. فرد دستگیرشده همان ابتدا به جرم خود مبنی بر تیراندازی اعتراف و عنوان کرد که به قصد شوخی با همسرش و به گمان اینکه اسلحه خالی است، آن را به سوی زن نشانه گرفته و شلیک کرده است، اما این شوخی بی‌جا باعث مرگ همسرش شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه انجام چنین اعمالی گاهی عواقب جبران‌ناپذیری به همراه دارد، گفت: حتی با تصور اینکه اسلحه خالی است هم نباید شوخی کرد. چراکه ممکن است اتفاق جبران‌ناپذیری مثل این حادثه رخ بدهد. برچسب ها: اسلحه ، قتل

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسلحه قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در منطقه جگین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور، با هماهنگی قضائی و طی بازرسی از محل، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری جهت دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093219

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند