Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@09:14:10 GMT

هوانیروز ارتش در اوج آمادگی است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۳۱۸

هوانیروز ارتش در اوج آمادگی است

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم «یوسف قربانی» با بیان اینکه کارکنان هوانیروز ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارند گفت: امروز هوانیروز برای مردم ایران اسلامی ثابت شده است، چنانچه در هر نقطه‌ای از کشور مشکلی رخ دهد قطعاً هوانیروز در کم‌ترین زمان ممکن برای امداد و نجات حضور پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش تاکید کرد: هوانیروز در حوزه‌های مهندسی، فنی، حتی تربیت خلبانان جوان و متعهد و تولید قطعات بالگردی به نقطه‌ای از اتکا و خودکفایی رسیده است.

امیر سرتیپ دوم قربانی گفت: کارکنان هوانیروز در اوج آمادگی رزمی قرار دارند، در هر شرایطی که نیاز باشد با تمام قدرت وارد عمل می‌شوند.

او با اشاره به الحاق ۴ فروند بالگرد‌های اورهال شده افزود: با پشتیبانی صنعت " پنها" تعداد ۱۰ فروند بالگرد‌های زمین گیر شده اورهال شد که تعداد ۴ فروند این بالگرد‌ها به ناوگان بالگردی هوانیروز ارتش ملحق شدند.

فرمانده هوانیروز ادامه داد: این بالگرد‌ها سال‌ها به جهت نداشتن قطعات زمین گیر بودند که با همت مهندسین توانمند صنعت پن‌ها و هوانیروز، اورهال و بازسازی شدند و به چرخه بالگردی ارتش ملحق خواهند شد. 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اورهال بالگرد هوانیروز ارتش بالگرد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم به نقش مهم این پایگاه در تربیت نیرو‌های متخصص خلبانی و فنی اشاره کرد و گفت؛ سالانه براساس نیاز نیرو‌های مسلح خلبان‌هایی در رده‌های مختلف اموزش‌های لازم را فرا میگیرند.


امیر خاموشی از سطح آمادگی بالای کامل نیروی هوانیروز در مقابله با هر گونه تهدیدی خبر داد و افزود؛ امروز با بکارگیری تجهیرات پیشرفته آموزشی مانند انواع شبیه ساز‌ها موفق به تربیت خلبان‌های ماهر در هر رده‌ای از نیرو‌های مسلح شده ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند