Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، ژان ایولودریان وزیر امور خارجه فرانسه روز یکشنبه گفت: خشونت علیه معترضان مسالمت آمیز و روزنامه نگاران چه در آمریکا و چه در جاهای دیگر قابل قبول نیست.

خبر در حال تکمیل...

برچسب‌ها فرانسه ایالات متحده آمریکا ژان ایو لودریان پروندهٔ خبری خشم مردم آمریکا و تهدیدات ترامپ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه ایالات متحده آمریکا ژان ایو لودریان فرانسه ایالات متحده آمریکا ژان ایو لودریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاب غربی‌ها در مقابله با دانشجویان معترض افتاد

سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص جنبش دانشجویی آمریکا و برخورد دو گانه و ضد حقوق بشری دولت این کشور با آنان، گفت: ما در پاییز ۱۴۰۱ شاهد بودیم که غربی‌ها و سیاستمدارهای آنها چه مواضعی درباره مسائلی که در درون ایران بود، اتخاذ کردند؛ در حالی که الان شاهدیم هزاران زن و کودک در غزه به شهادت رسیدند و این همه ظلم انجام می‌شود و نسل کشی صورت می‌گیرد و این‌ها نه تنها محکوم نمی‌کنند، بلکه حمایت هم می‌کنند.

وی ادامه داد: الان که سیل اعتراضات به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا کشیده شده و به بیان واشنگتن پست در روزهای گذشته اعلام کرد ۹۰۰ نفر دستگیر شدند و از صحنه‌ها معلوم است با خشونت برخورد می‌کنند و شاهد حضور نیروهای نظامی در دانشگاه‌ها هستیم به گونه‌ای که حتی در پشت بام که با اسلحه ایستادند.

حسینی اظهار کرد: در حالی که تظاهرات دانشجویان، تظاهرات آن‌چنانی نیست بلکه صرفاً تجمع و اعتراض است و هیچ تخریبی صورت نمی‌گیرد و هیچ شعاری علیه سردمداران آمریکا سر نمی‌دهند. دانشجویان فقط می‌گویند این جنایت در غزه پایان داده شود ولی شاهد آن هستیم که با شدت و خشونت با آنها برخورد می‌کنند، در حالی که در ایران کوچک‌ترین کار قانونی هم که انجام می‌شود، آنان اظهار نگرانی می‌کنند و آن را به یک جنجال رسانه‌ای تبدیل می‌کنند.

معاون رییس جمهور عنوان کرد: این رفتارهای غربی‌ها هم نشان داد که موقعیت نظام سرمایه داری چگونه است؛ یعنی نقاب از چهره آنها کنار زده شد و ماهیت آن‌ها کاملاً مشخص شد.

وی خطاب به جوانان کشورمان تاکید کرد: خوب است که جوان‌های ما به این مسئله توجه کنند. مدعیان حقوق زن، کودک و حقوق بشر چه رفتار دوگانه‌ای دارند و هر جا منافع آنان ایجاب کند، اینگونه با خشونت برخورد می‌کنند.

کد خبر 6099703

دیگر خبرها

  • نقاب غربی‌ها در مقابله با دانشجویان معترض افتاد
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • چرا مکرون برای روس‌ها رجز می‌خواند؟!
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس هلند به دانشجویان حامی فلسطین
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • پلیس فرانسه با ضرب‌وشتم و گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد
  • کانادا: حمله به رفح غیرقابل قبول است
  • منابع صهیونیستی: آتش‌بس مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند