Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@21:32:27 GMT

پلیدی مرد دعانویس برای زنان بجنوردی! / پلیس فاش کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۵۶۰

پلیدی مرد دعانویس برای زنان بجنوردی! / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در این باره گفت: به‌دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در یکی از محلات بجنورد اقدام به رمالی، فالگیری، دعانویسی و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، اقدام‌های پلیسی در دستور کار قرار گرفت و پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی و با توجه به اهمیت موضوع، پس از شناسایی محل اختفای متهم، وی را در عملیاتی غافلگیرانه به دام انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی از محل اختفای این فرد یک دستگاه رایانه شخصی حاوی مستندات مجرمانه، یک دستگاه لپ‌تاپ، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی دعاهای نوشته شده، چهار جلد کتاب‌ قدیمی مربوط به دعانویسی و تعدادی لوازم رمالی و فالگیری نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهم به جرم خود اعتراف کرده است، گفت: این رمال بعد از تشکیل پرونده به‌همراه مستندات مربوطه برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و در نهایت با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

بنابه این گزارش، بیشتر مالباخته ها زن و دختران جوان بودند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی کلاهبرداری جرم زندان اخبار حوادث ایران کلاهبرداری مرد بجنورد رمال فیلم عکس اخبار تهران حوادث تهران ویدیو زن حوادث مشهد اخبار خراسان رضوی تهران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم‌ که شخص استاندار تهران هم حضور دارند.

وی افزود: در این جلسات نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

سردار ولیپور گودرزی در ادامه بیان کرد: همکاران پرتلاش ما در طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، با هماهنگی کامل دستگاه قضایی، موفق به شناسایی و دستگیری 57 نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو و محتویات آن شدند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد 20 دستگاه خودروی مسروقه و 15 دستگاه موتور و 2 هزار قطعه دزدی، کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی با موضعات مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد