Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@03:31:31 GMT

تشکیل کنسرسیوم حامی فعالان اقتصادی استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۵۸۰

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در هشتاد و هشتمین جلسه شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ فاقد مشکلات آبی، می‌توانند در این کنسرسیوم شرکت کنند.

وی با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اظهار داشت: در این راستا ۲ راه‌حل مطرح شد، یکی‌ اینکه مشکلات واحدها و فعالان اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی را احصا و دیگر اینکه طرح‌های دارای قابلیت واگذاری را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تصریح کرد: از این رو طرح‌های واجد قابلیت واگذاری به بخش خصوصی و فاقد موانع قانونی احصا شدند تا بخش خصوصی، بیشتر در زمینه آنها سرمایه‌گذاری کند.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ۲ جلسه شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری بصورت ویدیو کنفرانس و این جلسه هم با رعایت مفاد پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد.

استاندار اصفهان گفت: در این جلسه مباحث مربوط به کرونا و دوره پس از آن و همچنین بسته‌های حمایتی سازمان‌های ذیربط از فعالان اقتصادی در راستای رونق اقتصادی در سال جهش تولید مورد نظر قرار گرفت.

رضایی اضافه کرد: یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این جلسه بسته‌های تامین اجتماعی بود که ۹ مورد آن به تصویب رسید.

وی افزود: برای مبارزه با کرونا باید ایمنی جمعی رُخ دهد که این مولفه در کاشان و آران و بیدگل اتفاق افتاده که در نتیجه آن شاهد کاهش محسوس این بیماری در این ۲ شهرستان بودیم.

وی با بیان اینکه اصفهان از حیث کرونا منطقه زرد محسوب می شود، از شهروندان خواست، این بیماری را جدی بگیرند زیرا کرونا در میان ما وجود دارد و هنوز وارد دوران بعد از آن نشده‌ایم.

استاندار اصفهان هشدار داد: اگر از به روز کردن خود با مسائل کرونا و پسا کرونا غافل شویم دچار خسران می‌شویم پس باید با شرایط روز کرونا، خود را تطبیق دهیم.

وی ادامه داد: توانایی بالایی در استان اصفهان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای حل مسائل و مشکلات دوره پسا کرونا از آن استفاده کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کنسرسیوم استاندار اصفهان فعالان اقتصادی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند

روح اله صلبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وجود ۷۴ هزار پروانه کسب و کار در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۸ درصد آن برای گرفتن شناسه یکتا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ اردیبهشت امسال همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود، افزود: از این تاریخ به بعد تسهیلات بانکی و تخفیفات مالیاتی تنها شامل اصنافی که دارای شناسه یکتا باشند می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: اصناف گلستان در طول شبانه روز می‌توانند به درگاه مجوز ملی مراجعه کنند و نسبت به تمدید واحد صدور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که در گذشته هم اعلام شد قرار نیست فعالان اقتصادی برای تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و توصیه می‌شود تا زمان باقی است به سامانه مراجعه کنند و به صورت رایگان کار را انجام دهند.

کد خبر 6091931

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • (ویدئو) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند