Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: در راستای پیگیری مشکلات اراضی پروژه شهرک مسکونی امیرالمؤمنین(ع) حصار امیر، درخواست تشکیل شورای برنامه‌ریزی به میزبانی شهرستان پاکدشت داده شده است. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاکدشت، با اشاره به پیگیری‌های مکرر از وزارت راه و شهرسازی برای رفع موانع تحویل زمین‌های پروژه شهرک مسکونی امیرالمؤمنین(ع) حصارامیر اظهار داشت: جلسات بسیاری با وزیر راه و شهرسازی، استاندار و معاونان استانداری، محیط زیست انجام شده و همچنان نیز در حال پیگیری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پروژه شهرک مسکونی امیرالمؤمنین(ع) به دلایل محیط زیستی با مشکلاتی همراه بود که اکنون با مشارکت و همکاری ادارات راه و شهرسازی و محیط زیست امیدواریم بتوان این زمین‌ها را به کارگران تحویل دهیم.

تهران| ادامه پیگیری‌های تسنیم؛ سرنخ گرفتاری واگذاری زمین‌های کارگران به شورای عالی شهرسازی معماری رسیدتهران| تعیین تکلیف مسکن کارگران پاکدشت پس از 18 سال انتظار در هاله‌ای از ابهام + فیلم

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: درخواست تشکیل شورای برنامه‌ریزی به میزبانی شهرستان پاکدشت را برای رفع موانع مشکلات حصارامیر،که شامل علامه حصارامیر و عمده‌ترین آن پروژه امیرالمؤمنین(ع) است، صورت پذیرفته است تا با اتخاذ تدابیر مناسب مطالبه چندین ساله مردم این منطقه محقق شود.

بشیری در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات مرتفع شده است که امیدواریم بتوان با رفع موانع و تحویل زمین‌ها لبخند رضایت را بر لبان کارگران بیاوریم تا شرمنده دستان پرتلاش آن‌ها نباشیم.

انتهای پیام/220/ ز

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس امیرالمؤمنین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد