Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@21:24:14 GMT

پشت پرده عزیز شدن دروازه‌بان کروات پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۱۵۱۸

پشت پرده عزیز شدن دروازه‌بان کروات پرسپولیس

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس یک شبه عزیز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس روز گذشته در یک اقدام قابل توجه 60 درصد قرارداد بوژیدار رادوشویچ را یکجا پرداخت کرد تا این دروازه‌بان شوکه شده و با روحیه عالی در تمرینات تیمش شرکت کند. این در حالی بود که او در چند سال اخیر همواره کمترین دریافتی‌ها را از باشگاهش داشت و بابت این مسئله دلخور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادوشویچ اخیرا نیز دو هفته‌ای از مدیران پرسپولیس وعده و وعید زیاد شنید و بابت همین مسئله شکایت مدیریت باشگاه را نزد سرمربی تیمش برد. او حتی چهارشنبه هفته قبل در دفتر مهدی رسول‌پناه کلی دادوبیداد کرد که چرا به بازی گرفته می‌شود.

واقعیت امر اینکه یحیی گل‌محمدی وقتی متوجه شد علیرضا بیرانوند انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارد از مدیران باشگاهش خواست به هر شکلی که شده طلب رادو را پرداخت کنند تا او بدون کوچکترین دغدغه در تمرینات حاضر و خود را آماده ادامه بازی‌های فصل کند.

در حقیقت جدایی قریب الوقوع بیرانوند باعث شد رقیب او یک شبه عزیز شده و کلی تحویل گرفته شود تا حدی که ۶۰ درصد قراردادش را یکجا بگیرد!

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال بوژیدار رادوشویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند

تنش بین سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد!

طرفداری | میر صالحیان استوری جدیدی را منتشر کرد.

تنش ها بین دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس خارج از زمین مسابقه به حداکثر رسیده است و در جدیدترین مورد، سپاهانی ها کنایه ای را به پرسپولیسی ها زدند. میر صالحیان به عنوان مدیر روابط عمومی سپاهان با اشاره به ماجراهای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند، استوری زیر را به اشتراک گذاشت:

استوری میر صالحیان

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد