Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:09:11 GMT

۷۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان مرکزی اعزام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۱۵۴۳

۷۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان مرکزی اعزام شد

«امید محترمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این گروه‌های جهادی از بسیج مهندسان کشاورزی  هستند که امور نظارتی و اجرایی برای طرح‌های آبرسانی در مناطق محروم را ارایه می‌کنند.

وی ادامه داد: تمامی مراحل این طرح‌های آبرسانی در حوزه طراحی و اجرای از سوی گروه‌های جهادی به‌صورت رایگان انجام می‌شود که علاوه بر صرفه‌جویی در منافع ملی گام مهمی در راستای صیانت از منابع آبی استان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: ۱۴۰ طرح آبرسانی کشاورزی از سوی گروه‌های جهادی در نقاط مختلف استان مرکزی در حال اجرا است که ارزش ریالی آن‌ها ۱۹۰ میلیارد ریال ارزیابی می‌شود.

محترمی افزود: لایروبی قنوات، کول‌ گذاری قنوات، کانال‌کشی مسیرهای آب کشاورزی، لوله‌گذاری مسیرهای انتقال آب، ساخت استخرهای ذخیره آب، پل بین مزارع و جاده‌های کشاورزی از مهمترین طرح‌های بسیج سازندگی استان مرکزی در سال جاری است.

وی گفت: با اجرای این طرح‌ها ضمن جلوگیری از هدر رفت منابع ارزشمند حیاتی،  پیش‌بینی می شود با افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی تولیدات کشاورزی گسترش یافته و شکوفایی اقتصاد در مناطق محروم رقم بخورد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: ۶۲۰ طرح محرومیت‌زدایی با مشارکت ۵۲۰ گروه جهادی پارسال در نقاط مختلف این استان اجرا شد.

۵۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد