Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا پورمحمدی روز در حاشیه بازدید مدیران شهری و استانی از پروژه‌های شهرداری تبریز، افزود: شهرداری تبریز قابلیت ها و توانمندی های بسیار بالایی دارد و یکی از مهمترین سازمان های مردمی شهر است که امیدواریم با همت و همراهی این مجموعه پروژه انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر به زودی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید همچنین اقدامات فوری شهرداری در اتمام و تکیمل پروژه های مقبره الشعرا و پارک دو کمال را خواستار شد.

پورمحمدی با بیان اینکه شهرداری تبریز متولی قسمتی از پروژه مقبره الشعرا است، اظهار داشت: با تلاش مجموعه شهرداری تبریز تا چند ماه آینده از ضلع شمالی به مقبره الشعرا دسترسی داده می شود تا گردشگران بتوانند در این مجموعه حضور پیدا کنند.

وی از اهتمام جدی شهرداری و شورای شهر تبریز برای تکمیل پروژه های عمرانی خبر داد و با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر تبریز و مدیران شهرداری برای اتمام پروژه های و حل مشکلات مردم جدیت دارند، افزود: این تلاش های مدیریت شهری تبریز در جهت توسعه فضاهای عمومی و خدماتی قابل تقدیر است.

پورمحمدی ابراز امیدواری کرد بخش عمده ای از پروژه های شهرداری تبریز در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری، استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان برای تکمیل پروژه های خود نیازمند همراهی و مشارکت سازمان های مختلف هستند زیرا که همه زیرساخت ها در اختیار شهرداری نیست و باید ادارات و نهادهای مختلف شهرداری را در راستای تکمیل پروژه ها یاری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی پورمحمدی دولت شهرداری فضای سبز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب