Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام فرهخت در جمع خبرنگاران، افزود: در حال حاضر یک رام قطار به ناوگان قطار شهری تبریز اضافه شده است و چهار رام قطار به طور تمام وقت در خط اول فعال است که به طور متوسط ماهانه ۷ هزار نفر از شهروندان از خدمات قطارشهری تبریز استفاده می کنند که امیدواریم کاهش زمان در ترغیب استفاده بیشتر از این ناوگان ریلی درون شهری موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش قابل توجه مسافران متروی تبریز در طی ماه های اخیر خبر داد و اظهار داشت: همه گیری و شیوع ویروس کرونا تاثیر مستقیمی بر کاهش جابه جایی مسافران از طریق مترو داشته است به طوری که در ماه های پایانی سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از خدمات مترو بهره مند می شدند اما این روزها شاهد کاهش قابل توجه این آمار هستیم.

فرهخت  کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط مترو را نویدبخش افزایش خدمات رسانی به همشهریان دانست و ادامه داد: کاهش زمان انتظار ، بدون شک در تسهیل رفت و آمدهای بین شهری همشهریان تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته وی خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، دقت در نگهداری و تعمیر و تجهیز به موقع را طلب می کند که از این رو انتظار می‌رود متولیان امر این موضوع را در اولویت قرار دهند.

فرهخت افزود: لازم است تا بودجه های عمرانی برای شرکت بهره برداری مترو تبریز اختصاص یابد چرا که با وجود گذشت زمان برخی بخش ها نیازمند تعمیر و تخصیص اعتبار است.

وی در پایان تاکید کرد:تردد مسافران بدون ماسک و دستکش در متروی تبریز ممنوع بوده و همشهریان برای استفاده از خدمات مترو باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مترو دقیقه قطار تبریز شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد