Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:44:47 GMT

داستان یک انتقال

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۲۲۵۲

داستان یک انتقال

باید او را که حدود هشت تیر خورده بود زنده به بیمارستان شهید بهشتی می‌رساندیم.راه شلوغ بود و پر ترافیک. این خرابکار سر شاخه بود واطلاعات مهمی داشت.

به گزارش ایسنا،‌ مصطفی شیرازی یکی از همرزم شهید هرمزد ستاری از شهدای اطلاعات و امنیت است. او در خاطره‌ای درباره یک عملیات روایت می‌کند: در ارومیه شبی قرار بود با آقای ستاری در چهار خانه تیمی عملیات کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شد خانه‌ها را نشان بدهم. آن شب هوا ۱۵ درجه زیر صفر بود. برف آمده و همه جا یخ زده بود.

در خانه‌ها همه مسلح بودند. ستاری گفت: «بیا طراحی کنیم. یکی ازشاخص‌های هرمز ستاری، قدرت ابتکار و طراحی او بود.ستاری می‌نشست فکر می‌کرد و از ما تقاضا می‌کرد: «تو بیا اطلاعات داخل این خانه‌ها را به من نشان بده که چند نفرند، سلاح‌شان چیست؟» راه‌های ورودی و خروجی، پنجره‌ها را درنظر می‌گرفت، همه مشخصات را در نظر داشت و بعد با قدرت ابتکارش برنامه‌ریزی، طراحی و بعد عملیات می‌کرد.

با کمترین شهید و مجروح یا اصلاً بدون زخمی و شهید منزل خرابکاران را تسخیر می‌کرد. زمانی علیه چهار خانه تیمی عملیات کردیم. ما فقط دو خودرو پیکان داشتیم و زنجیر چرخ هم همراهمان نبود. خیابان‌ها یخ زده بودند.

وقتی یکی از عناصر خرابکار را مجروح گرفتیم باید زنده می‌ماند. چندین مرتبه تصادف کردیم. باورتان نمی‌شود مثل فیلم‌های گانگستری. دقیقاً عین آن در خیابان‌ها می‌راندیم. امکانات نداشتیم و باید او را که حدود هشت تیر خورده بود زنده به بیمارستان شهید بهشتی می‌رساندیم.راه شلوغ بود و پر ترافیک. این خرابکار سر شاخه بود واطلاعات مهمی داشت. تخلیه این اطلاعات ضروری بود و تدبیر می‌خواست.

در حالی او را زنده دستگیر کرده‌بودیم که  می‌توانستیم با پرتاب دو تا نارنجک کار را تمام کنیم. اما خلاقیت ستاری باعث شد که بتوانیم او را زنده بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهدای اطلاعات و امنیت سرباز گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه بار دیگر در مقابل خانه‌های عضو کابینه جنگ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که معترضان در مقابل خانه نتانیاهو در تل‌آویو تظاهرات کردند.

در کنار خانواده‌های اسرای صهیونیست شماری از حامیان آنها و برخی نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند.

طبق این گزارش، شماری از معترضان نیز در مقابل خانه «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تجمع کرده و با روشن کردن آتش خواستار کناره گیری وی از کابینه جنگ شدند.

معترضان، نتانیاهو و گانتس را به مانع تراشی در مسیر دستیابی به توافق تبادل اسرا متهم کردند.

معترضان همچنین با سردادن شعارهایی خواستار سرنگونی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شدند و اعلام کردند که این کابینه امنیت رژیم اشغالگر را به خطر می‌اندازد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین