Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@17:46:06 GMT

پیشنهاد برگزاری بازی‌های المپیک توکیو پشت درهای بسته!

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۲۲۶۵

پیشنهاد برگزاری بازی‌های المپیک توکیو پشت درهای بسته!

یک مقام بلندپایه کمیته بین‌المللی المپیک گفت: بازی‌های توکیو سال آینده برگزار می‌شود و حتی پیشنهاد برگزاری مسابقات پشت درهای بسته مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق گفته پیر اولیور بیکرز وایژانت تصمیم نهایی درباره برگزاری بازی‌های المپیک توکیو در سال 2021 در صورت بحران کرونا قرار است بهار سال آینده گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام بلندپایه کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در مصاحبه با روزنامه L'Avenir مدعی شد که بازی‌های المپیک برگزار می‌شود و این پیشنهاد مطرح شده تا پشت درهای بسته برگزار شود.

بیکرز رئیس کمیته المپیک بلژیک همچنین اظهارات توماس باخ رئیس IOC را مبنی بر اینکه اگر بازی‌ها در سال 2021 برگزار نشود لغو خواهد شد را تکرار کرد.

وی گفت: بدون توجه به هزینه‌های عظیم و هزاران نفری که درگیر هستند، ادامه دادن چنین پروژه‌ای غیرقابل تصور است.

رئیس کمیسیون هماهنگی المپیک 2024 پاریس یادآور شد: ملزم هستیم بازی‌ها را در سال 2021 برگزار کنیم. همه فدراسیون‌ها باید با تعویق المپیک سازگار شوند. نمی‌توانیم بار دیگر با تغییرات روبه‌رو شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی

رأی مسابقه استقلال ملاثانی- فجرسپاسی در حالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده که سهم سازمان لیگ در این میان نادیده گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در چارچوب هفته  بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، دوم اردیبهشت ماه  سال جاری برگزار شود. با این وجود عدم امکان ورود دو تیم به ورزشگاه غدیر اهواز  باعث لغو و تعویق مسابقه شد. این در حالی است که فجر یکی از 4 تیم مدعی صعود به لیگ برتر قلمداد می‌شود و این موضوع می‌تواند روی سرنوشت صعود تأثیرگذار باشد.

واکنش باشگاه فجر سپاسی به برگزاری بازی لغو شده

طبق رأی کمیته انضباطی قرار است بازی دوباره برگزار شود هر چند فجرسپاسی اعلام کرده پرونده را به کمیته استیناف می‌برد.

کمیته انضباطی نقش 2 باشگاه میهمان، میزبان و همچنین متولی ورزشگاه یعنی باشگاه استقلال خوزستان را بررسی کرده اما در این میان طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک، سازمان لیگ هم قصوراتی داشته است. برای نمونه طبق ماده 18 آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران،  تیم‌ میهمان باید یک تمرین رسمی یک ساعته در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه داشته باشد. 

با این وجود بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد فجر در روز اول اردیبهشت سال جاری، در ورزشگاه غدیر اهواز جلسه تمرینی نداشته است. هر چند عدم رعایت اجرای  آیین‌نامه در لیگ دسته اول فوتبال کشور، مسبوق به سابقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد