Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشاوره رایگان کسب و کار با حضور کارآفرین نمونه کشوری و به همت کانون «نسل پایداری» در مسجد منشور برگزار و از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست مشاوره ای رایگان کسب و کار به همت کانون «نسل پایداری» مسجد منشور با عنوان «چگونه با سرمایه های کم  کسب و کار راه بیاندازیم» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، در این نشست «علیرضا نبی»، کارآفرین نمونه کشور و داور برنامه تلویزیونی میدون، در مسجد منشور حضور می یابد و به ارایه مشاوره در مورد کسب و کار می پردازد. این برنامه امشب (دوشنبه، 19 خرداد ماه) بعد از نماز مغرب و عشا در  مسجد منشور برگزار و به صورت زنده نیز از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 

کانون نسل پایداری مسجد منشور در خیابان امام خمینی (ره)‌ کوچه منشور واقع  شده است که سالیان سال است با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی  توانسته میزبان نسل نوجوان باشد. توجه به جذب کودکان و نوجوانان یکی از رویکردهای اصلی این کانون به شمار می رود

 

تولید نرم‌افزارهای فرهنگی و مذهبی، آموزش وبلاگ‌نویسی و  اجرای مسابقه در فضای مجازی از دیگر برنامه های مورد توجه در کانون فرهنگی هنری نسل  پایداری مسجد منشور است که باعث شده اعضای این کانون چیزی در حدود ۴۰ وبلاگ فعال را در فضای مجازی تأسیس و مدیریت کنند،  علاوه بر آن کانون نسل پایداری همه ساله با برگزاری یادواره شهدای این  مسجد، تلاش می‌کند که پاسداشت و بزرگداشت شهدای این مسجد را در دستور کار  قرار دهد تا شهدای این مسجد الگویی برای نسل آینده باشند.

 

یادآور می‌شود؛ مسجد منشور در تهران، خیابان امام خمینی (ره) کوچه منشور واقع شده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کسب و کار فعالیت های مسجدی نسل پایداری مسجد منشور کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود

 به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ گروه درمانی و مشاوره انفرادی «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی، تست هوش کودکان (وکسلرویون) و... از جمله مشاوره‌های افرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

ضمن آنکه در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی و... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به منظور بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد