Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی اصغر میر ابراهیمی با بیان اینکه هر یکماه تا ۴۵ روز از رستوران ها بازدید دوره‌ای انجام می دهیم و بهداشت محیط و فردی، موادغذایی، ماشین حمل مواد و نحوه بسته بندی ... مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: رستوران هایی که فعالیتشان را آغاز کردند در سامانه اعلام شده توسط وزارت بهداشت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند، به هنگام بازدید ماموران بهداشت آن را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر شهروندان با واحدی مواجه شدند که در آنجا پروتکل های بهداشتی رعایت نمی‌شد می‌توانند واحد متخلف را در سایت اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران گزارش یا با شماره ۶۶۴۰۴۹۹۱ تماس حاصل کنند.

رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران اضافه کرد: رستوران ها ملزم به استفاده از دستکش، ماسک، روپوش، مواد ضدعفونی کننده هستند و بایستی فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند. همچنین بایستی وسایل بهداشتی را نیز در اختیار مشتریان قرار دهند.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1396915

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است