Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو گروه خوردوسازی سایپا و ایران خودرو که پس از قرعه کشی طرح فروش فوق العاده، پیش فروش محصولات خود را از روز گذشته(یکشنبه) آغاز کرده‌اند، لیست قیمتی محصولات ارائه شده و موعد تحویل خود را اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی پس از اتمام مرحله اول فروش فوق العاده محصولات خود و قرعه کشی آن‌ها، اقدام به پیش فروش تعدادی از محصولات با موعد تحویل یکساله کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام خودروها در این طرح از روز گذشته(یکشنبه ۱۸ خردادماه) آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه(۲۰ خردادماه) ادامه خواهد داشت.  

همچنین در این طرح فروش خودروسازان، محدودیت هایی پیشین همچون هر کدملی یک خودرو، حداقل سن ۱۸ سال، عدم امکان صلح و ممنوعیت فروش وکالتی، دارا بودن گواهی نامه رانندگی و نداشتن سابقه خرید و ثبت نام خودرو از هردو خودروساز برقرار است.

ضمن اینکه  قیمت خودروها قطعی نیست و پس از پایان مدت زمان ثبت نام در میان متقاضیان، قرعه کشی صورت گرفته و افراد منتخب پس از اعلام اسامی ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از انجام فرآیند قرعه کشی، موظف به واریز مبالغ علی الحساب خودروی ثبت نامی خود هستند. تا پیش از فرآیند قرعه کشی و اعلام اسامی برنده شده، هیچ مبلغی از مشتریان درخواست نمی شود.

گروه خودروسازی سایپا پیش‌فروش ۹ محصول که سه خودرو جدید نیز در میان آن ها وجود دارد از ساعت ۱۴ روز گذشته، پس از مراسم قرعه کشی محصولات فروش فوق العاده آغاز کرد. علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

خودروهای ارائه شده در این طرح با قید مبالغ در نظر گرفته شده برای پیش پرداخت و موعد تحویل آن ها در جدول زیر آمده است:

همچنین گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت ۸ صبح روز گذشته پیش فروش ۴۵ دستگاه در قالب ۱۲ مدل از محصولات خود با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه را آغاز کرد. ثبت نام از طریق سایت رسمی این شرکت به آدرس http://esale.ikco.ir و به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود.

در جدول زیر مبلغ  علی الحساب پیش پرداخت و حدود زمانی موعد تحویل خودروهای ارائه شده در طرح پیش فروش یکساله به تفکیک نوع خودرو ذکر شده است: 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیش فروش خودرو سايپا ايران خودرو موعد تحویل روز گذشته پیش فروش قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

کد خبر: 1229614 برچسب‌ها قیمت خودرو

دیگر خبرها

  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه