Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@14:03:22 GMT

محکومیت ۴۵ میلیاردی شعبه شرکت بیمه در حق شاکی خصوصی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۲۴۹

محکومیت ۴۵ میلیاردی شعبه شرکت بیمه در حق شاکی خصوصی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت ۴۵ میلیارد ریالی شعبه شرکت بیمه در حق شاکی خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تعزیرات حکومتی، حسین حسن‌پور با اعلام خبر محکومیت ۴۵ میلیارد ریالی شعبه شرکت بیمه در حق شاکی خصوصی گفت: پس از شکایت یک شرکت ساختمانی علیه یکی از شعب شرکت بیمه و همچنین گزارش تکمیلی کارشناس رسمی دادگستری، پرونده‌ای علیه یکی از شعب بیمه‌‌ای گرگان در مورد عدم ایفای تعهدات و جبران زیانه ای وارد شده بابت یک منزل مسکونی و ۲ باب مغازه در اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به یکی از شعب، رئیس شعبه ضمن احضار نماینده شرکت بیمه و دریافت نظریه کارشناسی هیئت سه نفره و لایحه دفاعیه بیمه در جلسه رسیدگی، تخلف محرز اعلام و شعبه بیمه مذکور به عنوان متخلف به اتهام عدم ایفای تعهد در قبال خریدار و جبران زیان‌های وارد شده به پرداخت مبلغ ۴۵ میلیارد ریال درخصوص جبران ضرر و زیان وارده به خسارت دیده (شاکی خصوصی) محکوم شد.

انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: تهران بیمه گلستان محکومیت تعزیرات حکومتی شاکی خصوصی شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد