Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@19:13:48 GMT

کشف انبار بزرگ برنج احتکار شده در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۵۴۳

کشف انبار بزرگ برنج احتکار شده در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 45 تن برنج احتکار شده به ارزش بیش از5 میلیارد ریال در شهرستان "مریوان" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبر احتکار برنج توسط فردی در شهرستان مریوان بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی  توسط ماموران انتظامی "مریوان" فرد مورد نظر که اقدام به احتکار مقدار زیادی برنج در انبار خود در یکی از محله های شهرکرده شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزادی در ادامه افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند که پس از بازرسی از این انبار 45 تن برنج احتکاری کشف شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه انبار دپو برنج‌ها پلمب شد، تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی برنج‌های کشف شده 5 میلیارد و 400میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با بیان ای متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: فروشندگان کالاهای اساسی باید فهرست کالاهای انبار شده خود را هر ماه به سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند در غیر این صورت مشمول مجازات احتکار کالا و پرداخت جریمه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنج کردستان حوادث احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • «کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند