Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن سبحانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به فعالیت بیمارستان نور افشار از اول اسفند سال گذشته تا هفدهم خرداد سال جاری گفت: در مدت یاد شده 1835 بیمار مبتلا به کرونا به صورت اورژانسی و سرپایی به این بیمارستان مراجعه کرده اند که کادر درمانی این بیمارستان با وجود دو بخش آی سی یو مجموعا با ۲۰ تخت نسبت به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بیماران بهبود یافته از کرونا و ترخیص شده از این بیمارستان گفت: از مجموع ۹۴۸ مبتلای قطعی مبتلا به کرونا که در بخش های مختلف بیمارستان بستری شده اند، ۴۶۳ نفر ضمن بهبود ترخیص شده اند و متاسفانه ۹۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا هم جان خود را از دست داده اند.

رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر درباره تجهیزات بیمارستان نور افشار برای مقابله با ویروس کرونا افزود: علاوه بر تخت های عادی و ویژه برای بستری بیماران مبتلا به کرونا، ۲۱ دستگاه ونتیلاتور هم برای درمان بیماران مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار گرفته است. در دو ماه اخیر تنها بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان نور افشار بستری شده اند.

سبحانی از ابتلای ۲۱ نفر از پزشکان و پرستاران این بیمارستان هنگام خدمت به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: یکی از پزشکان متخصص بیهوشی این بیمارستان نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته است.

۵۱ مبتلا و ۴ فوتی هلال احمری ها بر اثر کرونا

روز گذشته محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر نیز در پاسخ به این سوال که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جمعیت هلال احمر چند نفر است گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۲۰ روز پیش ۵۱ مبتلا و ۴ فوتی براثر ویروس کرونا در جمعیت هلال احمر داشته ایم که با توجه به روند کاهشی بیماری این آمار احتمالا افزایش نداشته است.

برپایی پنج نقاهتگاه در استان‌های قم، قزوین، گلستان، اصفهان و زنجان

وی با اشاره به برپایی پنج نقاهتگاه در استان‌های قم، قزوین، گلستان، اصفهان و زنجان، گفت: این نقاهتگاه ها با ظرفیت هزار و ۶۷۳ تخت برپا شد و ۷۱۸ بیمار در این نقاهتگاه ها پذیرش شدند از این تعداد ۵۷۲ بیمار بهبود یافته و ۶۵ بیمار هم به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر بزرگترین بیمارستان توانبخشی خاورمیانه در تهران است که در این بیمارستان فوق تخصصی،  خدمات تشخیصی، خدمات درمانی پلی کلینیکی، اطفال، ارتوپدی، جراحی، تغذیه، ارولوژی، طب سوزنی، پزشکی ورزشی، گوش و حلق و بینی، زنان نیز انجام و ارائه می شود و این بیمارستان دارای بخش های مراقبت های ویژه، خدمات توانبخشی، آب درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی، ارتز و پروتز و بخش های بستری نیز است.

بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر به عنوان پشتیبان بیمارستان مسیح‌دانشوری در درمان بیماران کووید۱۹ فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها کرونا بیمارستان مسیح دانشوری بیمارستان نور افشار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بیمارستان مسیح دانشوری بیمارستان نور افشار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کرونا بیمارستان مسیح دانشوری بیمارستان نور افشار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیماران مبتلا به کرونا بیمارستان نور افشار بیمارستان فوق تخصصی جمعیت هلال احمر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید