Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:29:44 GMT

افتتاح حدود ۱۴ هزار کلاس درس تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۵۵۲

مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در گفت و گو با مهر با اشاره به اهمیت توسعه مشارکت‌های مردمی در گسترش فضاهای استاندارد آموزشی اظهار کرد: بر این اساس طرح آجر به آجر را رونمایی کردیم تا افراد مشتاق به مدرسه سازی با هر سرمایه‌ای اعم از خرد و کلان امکان مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: در این طرح که رونمایی آن با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد، افراد علاقه مند با رجوع به سامانه مهر مدرسه می توانند با کمک مالی، اهدای املاک و مستغلات به جمع خیرین مدرسه ساز بپیوندند، البته که این طرح به تازگی رونمایی شده است و در حال رفع کاستی ها و تکمیل آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه این طرح یکی از طرح های بسته تحولی سال ۹۹ سازمان نوسازی مدارس محسوب می شود، گفت: به طور جدی برای تکمیل این طرح و توسعه مشارکت های مردمی به منظور ارتقای سطح فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی تلاش می کنیم، هرچند که تاکنون خیرین همراهی بسیار خوبی با ما داشتند.

رخشانی‌مهر به بزرگداشت مرحوم محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز هم اشاره کرد و گفت: مرحوم حافظی بنیانگذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بود و همچنان این جامعه در حال فعالیت این و سهم قابل توجهی در توسعه فضاهای آموزشی کشور طی ۲۲ سال اخیر داشته است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از رونمایی سردیس مرحوم حافظی با حضور مسئولان ارشد کشوری در اولین سالگرد درگذشت او خبر داد و اظهار کرد: همواره قدردان جامعه بزرگ خیرین کشور هستیم و اهمیت کار آنها به حدی است که شاهد بودیم جوانان با انگیزه‌ای هم قدم در این راه گذاشتند. همانطور که هفته گذشته آرین غلامی قهرمان شطرنج کشور به عنوان سفیر مدرسه سازی پا به این عرصه گذاشت.

رخشانی مهر درباره فعالیت ساخت و ساز مدارس برای سال تحصیلی آینده از افتتاح حدود ۱۴ هزار کلاس درس تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا با الزام رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت ها در تمام استان ها ادامه دارد تا بتوانیم کلاس های درس را به موقع تحویل دهیم و در هیچ استانی فعالیت ها متوقف نشده است.

کد خبر 4944111 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش خیرین مدرسه ساز محمدرضا حافظی ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه آتش سوزی کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی بازنشستگان محسن هاشمی جلال ملکی وضعیت هوای تهران آموزش مجازی شورای شهر سازمان نوسازی مدارس مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم