Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@02:41:47 GMT

بازگشایی یک سوم واحدهای اقامتی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۶۲۱

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف بیدخوری در این باره افزود: تاکنون در این چارچوب ۵۸۹ واحد از مجموع هزار و ۶۸۴ هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه بومگردی و خانه مسافر موجود در خراسان رضوی، بازگشایی شده اما بقیه آنها هنوز وارد عرصه فعالیت نشده‌اند.

وی ادامه داد: ۵۸۹ واحد اقامتی شامل هتل، هتل ‌آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه بومگردی و خانه مسافر مجوزدار از ۱۱ خرداد ماه جاری با توجه به سه روز تعطیلات رسمی فعالیت خود را در خراسان رضوی از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی اظهار کرد: این تعداد واحد اقامتی رسمی ظرف روزهای ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه جاری میزبان ۳۳ هزار و ۴۰۰ نفر مسافر بودند.

وی افزود: در پی بازگشایی یک سوم هتلها، هتل ‌آپارتمانها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بومگردی و خانه مسافرهای خراسان رضوی ظرف روزهای اخیر در مجموع حدود ۱۳ درصد گنجایش آنها تکمیل شد.

بیدخوری تصریح کرد: میانگین تعداد مسافرانی که ظرف پنج روز اخیر در واحدهای اقامتی خراسان رضوی مقیم شدند به شش هزار و ۶۷۸ نفر در هر روز رسید.

وی افزود: ۷۹ هتل، ۱۰۵ هتل‌آپارتمان، ۱۲۸ مهمانپذیر، ۱۸۸ خانه مسافر و ۸۹ اقامتگاه بومگردی هم‌اینک در مشهد فعالیت دارند و در چرخه خدمت به مسافران هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خدمت رسانی خراسان رضوی گردشگری گردشگری و صنایع دستی مشهد خراسان رضوی خانه مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا