Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «butfootballclub» فرانسه در گزارشی اعلام کرد باشگاه نانت در آستانه قطع همکاری با خلیفه کولیبالی مهاجم مالیایی است. همچنین «رینارد اموند» دیگر مهاجم نانت هم وضعیت باثباتی در این تیم ندارد و ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی از نانت جدا شود.

این سایت در مطلب خود آورده است که نانت به یک گلزن نیاز دارد و می تواند دوباره در این بخش لیگ بلژیک را زیر نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت butfootballclub در بخشی از گزارش خود آورده است: «طبق اعلام بسیاری از رسانه های بلژیک، قناری ها (لقب تیم نانت) کاوه رضایی را زیر نظر دارند؛ بازیکن ۲۸ ساله که متعلق به تیم کلاب بروژ است و فصل گذشته به صورت قرضی در شارلوا موفق بود (۱۳ گل در ۲۱ بازی) مدیر این تیم کسی نیست جز مهدی بیات برادر موگی (کارگزار پر نفوذ ایرانی در بلژیک) که تاثیر آنها از نظر جذب بازیکن جدید به خوبی ثابت شده است. شارلوا هم مخالف به خدمت گرفتن دوباره رضایی نیست ولی نانت باید در این رقابت باشگاه آنتورپ را هم کنار بزند.»

کد خبر 4944126 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کاوه رضایی تیم فوتبال شارلوای بلژیک تیم فوتبال نانت فرانسه تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا لیگ برتر والیبال کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد اساسنامه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق آخرین گزارش موسسه کنترل مالی فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن فصل گذشته 109.8 میلیون یورو ضرر کرد، هرچند باید اذعان داشت که قهرمان فرانسه ضررهای خود را به کمتر از نصف رسانده است.

بر اساس گزارش اداره ملی کنترل مدیریت (DNCG) که سلامت مالی فوتبال فرانسه را تجزیه و تحلیل می کند، 18 تیم لیگ یک فرانسه، در فصل 23-2022 در مجموع 273 میلیون یورو ضرر کردند، که در مقایسه با 582 میلیون فصل 22-2021 شرایط بهتری دارد.

PSG همچنان با 109.9 میلیون یورو ضرر، وضعیت قرمز دارد، در حالی که ضرر لیون 99 میلیون یورو گزارش شده است و این تیم در رتبه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد