Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@13:38:35 GMT

مهلت ۲ هفته‌ای برای متقاضیان پیامکی مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۴۰۱۷

به گزارش اکوفارس، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ۸۰۰ هزار نفر از طریق پیامک در طرح  مسکن ملی ثبت نام کرده اند، گفت: در گذشته اعلام کردیم به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور امکان ثبت نام حضوری وجود نداشت بنابراین اعلام شد که متقاضیان از طریق پیامک ثبت نام خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از ۱۳ خرداد به متقاضیانی که از طریق پیامک ثبت نام کرده اند اعلام شد تا به ادارات کل جهت تکمیل اطلاعات خود مراجعه کنند.

محمود زاده یاد آور شد: به جهت جلوگیری از ازدحام در ادارات کل طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته روز و ساعت مراجعه تمامی متقاضیان مشخص شده تا از ازدحام در ادارات کل جلوگیری شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه کل بازه زمانی که برای این موضوع در نظر گرفته شده ۲ هفته است، افزود: طبق برنامه زمانی در نظر گرفته شده با اجرای این طرح ازدحام در ادارات ایجاد نمی‌شود، اما اگر احساس شد مشکلی در این زمینه وجود دلرد بلافاصله مدت زمان وارد کردن اطلاعات افزایش می‌یابد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از روز ۱۳ خرداد ماه با پیامکی که برای متقاضیان ارسال می‌شود طبق برنامه زمانبندی شده که باز هم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت خواهد گرفت کسانی که دسترسی به کامپیوتر شخصی ندارند می‌توانند به مراکز اعلام شده مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

محمود زاده اضافه کرد: بعد از تکمیل اطلاعات این ۸۰۰ هزار نفر و پالایش آن، متقاضیان واجد شرایط را اعلام خواهیم کرد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص اینکه آیا این ثبت نام‌ها در طرح اقدام ملی مسکن در مراحل بعدی هم ادامه خواهد داشت، گفت: سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی این بوده که تولید مستمر مسکن را در هر استان دنبال کنیم و آن را به مدیر کل‌های استان‌ها ابلاغ کردیم تا مدیریت هر استان با تامین زمین و منابع بانکی لازم بتوانند اقدام به ساخت و تولید مسکن کنند.

محمودزاده پیش نیاز تولید بیشتر مسکن را تامین پیش نیاز‌های تولید مسکن از جمله تامین اراضی و تسهیلات عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: برنامه‌ای که هم‌اکنون برای طرح اقدام ملی مسکن برنامه‌ریزی شده است احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های ۴ تا ۷ درآمدی که بر اساس توان اعلامی استان‌ها در تامین زمین و تسهیلات بانکی بوده است که امیدواریم این تعداد افزایش یابد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی وزیر راه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

با حضور وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد و همچنین عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نیز در استان آغاز شد.

فرایند آماده‌سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ متر مربع و برآورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایمنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

بازدید از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه، افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند و بازدید از کمربندی ایلخچی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه بذرپاش به آذربایجان شرقی است.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

کد خبر 748039

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی