Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@14:48:34 GMT

شکایت علیه ۲ بیمارستان برای مرگ ۲ نوزاد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۴۰۴۶

شکایت علیه ۲ بیمارستان برای مرگ ۲ نوزاد

مرگ دو نوزاد در دو بیمارستان تهران سبب شد تا خانواده این کودکان علیه کادر درمان آن اعلام جرم کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چند روز قبل زن جوانی در حالی که نوزاد ۱۰‌روزه‌اش را در آغوش داشت وارد بیمارستان مفید تهران شد. اولین بررسی‌ها حکایت از این داشت که نوزاد دختر به بیماری زردی مبتلا شده‌است که به تشخیص پزشکان، طفل در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار روز بعد از بستری شدن کودک و در حالی که کادر درمان از وضعیت نوزاد اعلام رضایت کرده‌بودند به خانواده طفل خبر رسید که او فوت شده‌است. بعد از اعلام خبر فوت نوزاد بود که خانواده او با حضور در کلانتری‌۱۴۵ ونک علیه کادر درمان اعلام شکایت کردند. پرونده بعد از انجام تحقیقات اولیه به دستور قاضی واحدی، بازپرس ویژه قتل تهران در اختیار دادسرای جرائم پزشکی قرار گرفت.
در جریان دومین پرونده که دو روز قبل به جریان افتاد اعضای خانواده طفل دو روزه وارد کلانتری‌۱۰۶ نامجو شده و علیه کادر درمان بیمارستان شکایت کردند. یکی از والدین طفل گفت: ساعت‌۱۶ بود که بچه‌مان حالش بد شد برای همین او را به بیمارستانی که طفل در آن متولد شده‌بود، منتقل کردیم. پزشکان بعد از اولین معاینه گفتند که قادر به درمان نیستند برای همین راهی بیمارستان امام حسین (ع) شدیم. در آنجا هم پزشکان بعد از معاینه به ما خبر دادند که نوزادمان فوت شده‌است برای همین ما از کارکنان بیمارستان شکایت داریم. با مطرح شدن شکایت، پرونده به دستور بازپرس ویژه قتل تهران در اختیار دادسرای جرائم پزشکی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمارستان کلانتری بیمارستان مفید بیمارستان امام حسین کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید

دیگر خبرها

  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران