Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، گفت: برای حل مشکل آب روستای کهنک از توابع بخش چغامیش دزفول ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

 امید بن عباس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: در طی روزهای اخیر روستای کهنک از توابع بخش چغامیش دزفول با مشکل افت شدید فشار آب مواجهه شد که بلافاصله برای حل مشکل آب مردم این روستا وارد عمل شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با گرم شدن هوا سطح آب چاهی که آب آشامیدنی و شرب مردم روستای کهنک را تامین می‌کرد به شدت پایین آمده و مردم با مشکل کمبود آب مواجهه می‌شوند و آب در اکثر ساعات‌ها قطع می‌شود.

امیدبن عباس با اشاره به اینکه مشکل آب این روستا از سنوات گذاشته بوده، در این باره تمهیداتی فوری جهت تامین آب مورد نیاز مردم این روستا تا رفع کامل مشکلات اندیشه شد، افزود: که به صورت روزانه بیش از 100هزار لیتر آب را از طریق تانکر به مخازن روستا خواهد رسید تا آب مورد نیاز مردم تامین شود.

فرماندار دزفول با بیان اینکه از سال گذشته پروژه‌ای جهت رفع اساسی این مشکل در این منطقه شروع شده است، گفت: اداره آب و فاضلاب روستایی دزفول پروژه حل مشکل آب این روستا را شروع کرده تا از طریق حفر یک چاه جدید با انتقال خط لوله 9کلیومتری بتواند آب را از یک منبع جدید به روستا انتقال بدهد. عملیات این پروژه تا حدودی انجام شده ولی به دلیل عدم پرداخت مطالبات پیمانکار متاسفانه نیمه کارها رها شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت حل مشکل آب روستا کهنک، اظهار داشت: طی تماس با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و همچنین توافقی که با پیمانکار شد تصمیم بر این شد که آبفا استان خوزستان طی هفته آینده مبلغ دو میلیارد تومان از مطالبات پیمانکار را پرداخت کند و همچنین پیمانکار هم متعهد شد مجددا شروع به کار کند.

امیدبن عباس با بیان اینکه حداکثر تا 40 روز آینده امیدواریم شاهدبهره‌برداری خط لوله آب این روستا باشیم، افزود: برای تامین آب مورد نیاز 400 خانوار این روستا دستور داده شده بین هر خانوار یک شل آب معدنی توزیع شود تا مشکل آب این روستا هر چه زودتر حل بشود.

انتهای پیام337/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب این روستا حل مشکل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود در کانون شهید بهشتی این شهرستان خواستار تدوین پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستان شد و بیان کرد: نیاز است که در زمینه ارتقای فرهنگی شهرستان یک الگو و برنامه منظم و مدون وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه این نقشه راه باید تکالیف هر دستگاه فرهنگی و اجرایی را در قبال مسائل فرهنگی جامعه مشخص سازد، افزود: تدوین پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستانی یکی از الزاماتی است که اگر بتوانیم در شورای فرهنگ عمومی آن را مصوب کنیم، توانسته‌ایم برای این شهر چیزی را به یادگار بگذاریم.

امام جمعه شاهرود با اشاره به عدم تصویب پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستان شاهرود توسط مسئولان کشوری، به واسطه عدم پیوست استانی، گفت: تأیید این نقشه راه فرهنگی نیازمند پیگیری مسئولان فرهنگی شهرستان شاهرود است.

امینی با بیان اینکه برای نقشه راه فرهنگی مکاتباتی صورت گرفته است تا بتوانیم آن را مصوب کنیم، افزود: با نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان نیز در این ارتباط نامه نگاری‌هایی صورت گرفته اما نیاز است که مسئولان محلی آن را پیگیری کنند.

وی به برگزاری یادواره بزرگ شهدای روحانی شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی شنبه برگزار می‌شود و نیاز است که دستگاه‌های فرهنگی در فضا سازی، تبیین اهمیت این همایش و دعوت از مردم برای حضور در آن پیشگام شوند.

کد خبر 6095204

دیگر خبرها

  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است