Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: داشتن یک تیم در سطح کشور مطالبه به‌حق فوتبال استان است که لازمه این تیم‌داری رسیدن فوتبال استان اردبیل به بالندگی با برگزاری مرتب لیگ استانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی صبح امروز در جمع پیشکسوتان فوتبال اردبیل اظهار کرد: داشتن یک  تیم در سطح کشور مطالبه به‌حق و مسلم فوتبال استان اردبیل است که لازمه این تیم‌داری رسیدن فوتبال استان به بالندگی با برگزاری مرتب لیگ استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این راستا جذب یک اسپانسر خوب نیز لازم است تا بتوان در سطح کشور و در شأن تاریخ فوتبال استان اردبیل تیم‌داری حرفه‌ای انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر چند پروژه مهم در زمینه زیرساخت‌های فوتبال استان اردبیل از جمله زمین چمن گرمی، زمین چمن مشگین‌شهر و زمین چمن هیر در حال اجرا بوده و زمین چمن طبیعی پارس‌آباد نیز آماده بهره‌برداری است که با اتمام و افتتاح این پروژه‌ها شاهد رشد و شکوفایی فوتبال استان خواهیم بود.

باید شأن تاریخ فوتبال استان اردبیل حفظ شود

انوشیروانی بیان کرد: باید با همدلی و همبستگی شأن تاریخ فوتبال استان اردبیل حفظ شده و در پیشبرد این رشته ورزشی و رشته‌های دیگر قدم برداریم.

وی ضمن قدردانی از پیشکسوتان ورزش استان اردبیل گفت: پیشکسوتان اثرات مثبتی در تاریخ ورزش استان برجای گذاشته‌اند که باعث افتخار بوده و باید قدردان این سرمایه‌های انسانی بود.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس فوتبال استان اردبیل سطح کشور زمین چمن تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها