Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@11:38:29 GMT

پیوس: حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۴۹۰۰

پیوس: حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، فرشاد پیوس درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و اینکه در بازی دوستانه این تیم برابر سایپا حضور پیدا کرده بود، گفت: من از نزدیک این بازی را دیدم. فرصتی بود تا دیداری با بچه‌ها و کادر فنی پرسپولیس داشته باشم. در حال حاضر تمام تیم‌ها به دلیل تعطیلات سه ماهه مسابقات لیگ برتر با اُفت بدنی بازیکنان مواجه هستند و این در مورد پرسپولیس هم صدق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پرسپولیس شرایط بدی نداشت و چند بازیکن هم سرحال بودند. طبیعتاً تا شروع مسابقات لیگ برتر وضعیت پرسپولیس بهتر می‌شود.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس بعد از حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم و اینکه سرخپوشان در حال حاضر شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شوند، تصریح کرد: خوشبختانه پرسپولیس موقعیت خوبی در جدول دارد و برای خودش حاشیه امنیت هم درست کرده است. یحیی هم مربی بااخلاق و توانمندی است و تلاش می‌کند تا پرسپولیس در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته باشد. امیدوارم این مربی با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و آسیا شود و موفقیت‌های تیم محبوب ما در سال‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و اینکه آیا رفتن این دروازه‌بان به ضرر سرخپوشان خواهد شد، تصریح کرد: بیرانوند در این چند سال توانست در رده باشگاهی و ملی به بالاترین سطح برسد و به خوبی پیشرفت کند. این بازیکن در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشت و حالا این فرصت را دارد که در اروپا فوتبال بازی کند. این حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد. در صورت جدایی بیرانوند طبیعتاً کادر فنی هم تمهیدات لازم را در نظر می‌گیرد، ضمن اینکه رادوشویچ هم گلر خوبی است که می‌تواند از دروازه پرسپولیس محافظت کند.

104 / 351 فرشاد پیوس یحیی گل محمدی علیرضا بیرانوند پرسپولیس لیگ برتر سایپا دیدار تدارکاتی پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرشاد پیوس یحیی گل محمدی علیرضا بیرانوند پرسپولیس لیگ برتر سایپا دیدار تدارکاتی پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش