Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: مردم از رعایت دستورالعمل های مقابله با کرونا خسته شده اند و اینک توجه چندانی نسبت به گذشته به آن ندارند.

«سعید ساعدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان بیان کرد: متاسفانه ترس مردم از بیماری کرونا ریخته و از رعایت کردن دستورالعمل ها خسته شده و همه چیز را رها کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای اسلامی شهر شیروان عنوان کرد: برای حل مشکلات و ارائه راهکار در این خصوص جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه در خصوص فعالیت نانوایی ها، تاکسی ها، زباله گردها برگزار شده که تصمیماتی اتخاذ شده است.


ساعدی با اشاره به بی‌اعتنایی تاکسیداران شیروانی به ملاحظات کرونایی اظهار داشت: متاسفانه رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری مصوبات و دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا را نادیده گرفته و رعایت نمی‌کنند.


وی خاطرنشان کرد: چندین ماه از مصوبه شورا مبنی بر ضرورت نشاندن تنها دو مسافر در صندلی عقب تاکسی گذشته است اما متاسفانه رانندگان آن را نادیده گرفته و همچنان مشاهده می‌شود که سه مسافر در صندلی عقب سوار می کنند.


وی با ابراز نگرانی از این ملاحظگی ها، تصریح کرد: آنان با رعایت نکردن مصوبات ابلاغ شده و از سویی با توجه به بحرانی شدن شیوع ویروس کرونا در این شهر و استان، سلامت خود و مسافران را به خطر می اندازند.


رییس شورای اسلامی شهر شیروان از تعلل پلیس شیروان در خصوص جریمه تاکسی های متخلف نیز گلایه کرد و اظهار داشت: سوار کردن سه مسافر در صندلی عقب تخلف و جریمه برای رانندگان تاکسی دارد که شورای شهر پس از این مصوبه به سازمان حمل و نقل و پلیس راهور نامه زده است اما متاسفانه پلیس نیز در خصوص این تخلف تاکسی ها اعمال قانون نمی کند.


ساعدی ادامه داد: برخی رانندگان تاکسی، کار نکردن چند ماهه خود و تنگنای اقتصادی را بهانه بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و رعایت موارد مصوب شده کرده اند و شورا نیز برای کمک به این قشر افزایش کرایه تاکسی را تصویب و منتظر تایید آن در فرمانداری است.


وی با بیان اینکه بسیاری از رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری شیروان حتی از ماسک و دستکش نیز استفاده نمی کنند، افزود: شهر شیروان ۳۵۲ دستگاه تاکسی درون‌شهری دارد که ۴۰ دستگاه از این تعداد به علت فرسودگی زیاد، نیازمند جایگزینی است.


شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت، دومین شهر بزرگ خراسان شمالی است.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا دستورالعمل شیروان دستورالعمل ها شهر شیروان تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی ، براساس اعلام کارشناسان هواشناسی و صدور هشدار نارنجی در استان بارش باران از صبح امروز در اکثر شهر‌های استان شروع شد و هم اکنون هم ادامه دارد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه نیرو‌های امدادی و دستگاه‌های خدمات رسان استان در حالت آماده باش هستند، گفت: شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهر‌های شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیرو‌های شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق افزود: شهروندان از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • افتتاح موزه عبرت در شیروان + فیلم