Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه مرکز رسانه جنبش نجباء، این شورا ضمن ابراز همدردی با ملت فلسطین، اعضای جنبش جهاد اسلامی و خانواده این فرمانده فلسطینی، ضایعه درگذشت رمضان عبدالله شلح را به همه گروه‌های مقاومت و آزادگان دنیا تسلیت گفت.
جنبش نُجَباء این مرحوم را فرمانده‌ای غیور و شجاع توصیف و خاطر نشان کرد: این شخصیت در طول زندگی جهادی خود ضربات مهلکی را به صهیونیست‌ها وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورای سیاسی نُجَباء در ادامه تصریح کرد: رمضان عبدالله شلح در حالی به‌ سوی پروردگار خود عروج کرد که مسیری آکنده از مقاومت بر حق و شریف در راه دفاع از سرزمین اشغالی فلسطین و آزادسازی آن از چنگال صهیونیست‌ها به‌ جای گذاشت.
این شورا در پایان تاکید کرد که آن شخصیت فقید حاضر نبود حتی از وجبی از سرزمین خود چشم پوشی کند و در راه فلسطین از هیچ فداکاری و تلاشی فروگذاری نکرد.

 رمضان عبدالله شلح دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین شنبه شب پس از یک دوره بیماری طولانی درگذشت. وی استاد اقتصاد دانشگاه غزه و از پایه‌گذاران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که پس از شهادت فتحی شقاقی رهبر و پایه گذار این جنبش، از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۸ میلادی به مدت ۲۳ سال دبیرکلی آن را بر عهده داشت. 

برچسب‌ها بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بغداد بغداد رمضان عبدالله شلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • السنوار بر این باور است که پیروز نهایی جنگ غزه خواهد بود
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • روایتی دیگر از چهره جدید دانشگاه کلمبیا