Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم جهرم در مجلس یازدهم گفت: اقدام شایسته رییس قوه قضاییه در صدور بخشنامه مرتبط با قانون جرم سیاسی، موجب افزایش سرمایه اجتماعی نظام می‌شود. محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بخشنامه «لزوم اجرای عدالت و رسیدگی منصفانه به اتهامات مرتکبان جرائم سیاسی» که امروز از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد گفت: این بخشنامه گام موثری در جهت سرو سامان دادن به قانون جرم سیاسی و مفاد متنوع آن است که فضای کنش سیاسی را مطلوب‌تر خواهدکرد و باعث تمیز منتقدان دارای حسن نیت از معاندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به تنوع و تکثر عقاید سیاسی در جامعه ایران وجود قواعدی ناظر بر قانون جرم سیاسی بسیار احساس می‌شد که با بخشنامه آیت‌الله رییسی ناظر بر اجرای عدالت و رسیدگی منصفانه به اتهامات مرتکبان جرایم سیاسی، این احساس نیاز برآورده شد.

نماینده مردم جهرم خاطر نشان کرد: اقدام شایسته رییس قوه قضاییه در صدور بخشنامه مرتبط با قانون جرم سیاسی، موجب افزایش سرمایه اجتماعی نظام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بخش نامه سیاسی عدالت اجتماعی قوه قضائیه جرم سیاسی قانون جرم سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند