Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@21:46:15 GMT

لزوم تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۵۷۱۰

لزوم تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس

خبرگزاری میزان- رییس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: تعیین تکلیف نهایی سرویس مدارس باید همزمان با پایان سال تحصیلی مشخص شود و شهریه اسفند تا پایان سال سرویس مدارس به خانواده‌ها برگردانده شود. تاریخ انتشار: 11:57 - 19 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۲۲۳

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: محمدرضا، ولی زاده درباره هزینه سرویس مدارس از اسفند ماه تا پایان سال تحصیلی اظهار کرد: استان‌ها منتظرند وزارت آموزش و پرورش در این باره تعیین تکلیف کند، ما فروردین اعلام کردیم، چون خدماتی از بابت حمل و نقل در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد ارائه نشده، مدارس از دریافت هزینه سرویس خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعیین تکلیف نهایی سرویس مدارس باید همزمان با پایان سال تحصیلی مشخص شود؛ یکی دیگر از موارد هزینه سرویس اسفند ماه مدارس است که در اردیبهشت ماه بخشنامه دیگری ارسال و تأکید کردیم قرارداد سرویس مدارس در پایان اسفند باید فسخ شود یعنی تا پایان اسفند تسویه حساب نهایی انجام شود و هر چند روزی که خدمات ارائه نشده است هزینه‌ای از خانواده‌ها دریافت نشود.

رییس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از طریق کارگروه ماده ۱۸ هر استان و شهر باید موضوع هزینه سرویس مدارس پیگیری شود و وقتی موضوع توسط فرماندار امضا و ابلاغ شد اجرای آن مصوبه برای تمام سازمان‌ها و نهاد‌ها مثل شهرداری و تاکسیرانی الزامی است.

ولی زاده بیان کرد: رانندگان سرویس مدارس می‌گویند که اسفند را آماده به کار بودند و هزینه سرویس را می‌خواهند از سوی دیگر خانواده‌ها هم می‌گویند خدماتی دریافت نکرده‌اند در اینجا مدیران مدارس باید خانواده‌ها را توجیه کنند و شرایطی پیش آید تا در راستای همدلی و درک متقابل همدیگر حرکت کنند.

وی افزود: مدارس توافق کنند تا اگر پیمانکار پول شهریه اسفند ماه را دارد، برگرداند؛ برخی پیمانکاران می‌گویند پول را به راننده‌ها دادیم و در اینصورت متضرر می‌شویم؛ در اینجا مدارس اگر می‌توانند با خانواده‌ها برای پرداخت شهریه اسفند توافق کنند و اگر خانواده‌ها رضایت ندارند باید شهریه سرویس اسفند ماه به خانواده‌ها برگردانده شود.

رییس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: پیمانکار، تضمین بانکی نزد مدیر مدرسه دارد و طبیعتاً مدیر مدرسه با توجه به ضمانت‌نامه بانکی یا پول بلوکه شده در حساب می‌تواند پول را به خانواده‌ها برگرداند.

بیشتر بخوانید: امتحانات نهایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدارس دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش هزینه سرویس سرویس مدارس تعیین تکلیف خانواده ها اسفند ماه پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری