Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به رویکرد جدید اعضاء شورای اسلامی و شهردار تهران در خصوص پروژه های کوچک مقیاس محله ای، نشست ویژه ای در شهرداری منطقه ۷ با حضور شهردار، اعضای هیات رئیسه شورایاری، معاونین اجرایی و شهرداران نواحی این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، در جریان این نشست «سمیه حاجوی» ضمن تاکید بر نقش بی بدیل اعضا شورایاری در کمک رسانی به مدیران شهری، گفت: در راستای تحقق  شعار" تهران شهری برای همه" تلاش کردیم تا با تغییر نگاه به سمت پروژه های کوچک مقیاس مشکلات موجود در شهر را از پایین ترین سطوح اصلاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه شورایاران زبان گویا شهروندان و بازوی اجرایی ما در محلات هستند، تصریح کرد: شناسایی نیازهای محله از طریق شورایاران، دریافت نظران مستقیم شهروندان و در راس قرار دادن پیشنهادات آنها از جمله اهدافی است که در پروژه های کوچک مقیاس محله ای در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: اعضا شورایاری باید نیازهای محلات را شناسایی و در قالب طرح و برنامه به مدیران شهری پیشنهاد کنند تا از این طریق بتوانیم اجرای نیازهای اساسی محلات را در اولویت فعالیت های خود قرار دهیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه کارایی بیشتر و صرف هزینه درست منابع درآمدی تنها بخشی از اهداف اجرای این طرح خواهد بود، گفت: هدف اصلی ما ایجاد آرامش، رفاه و جلب رضایت شهروندان در محل سکونتشان است و امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم هرچه بیشتر به اهدافمان نزدیک شویم.

براساس این گزارش در این نشست تخصصی یکصد پروژه کوچک مقیاس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در نهایت 70 پروژه به تایید نهایی رسید و دیگر پروژه ها جهت بازنگری به کارگروه های تخصصی ارجاع داده شد.

گفتنی است ارتقاء سرانه های فضای سبز، ورزشی، درمانی، میادین میوه و تره بار، افزایش مشارکت های مردمی در تصمیم گیری های مدیریت شهری، رفع مشکلات مردم در خصوص مسائل شهرسازی، رفع گره های ترافیکی، بهسازی معابر و پیاده راه سازی و ارتقاء سطح امنیت محلات از مهمترین موضوعات مطروح شده در این جلسه بود.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت و ساز شهرداری تهران تهران پروژه های کوچک مقیاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

 امیر شهرابی فراهانی شهردار منطقه در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می‌خواهم که در روز‌های آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان‌ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر ۱۰ روز آینده مسیر مسدود در بزرگراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج_محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزاد راه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی-جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می‌کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر ۱۵ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا ۷۶متر است که هر مسیر شامل ۳خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت‌های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم