Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

یکی از فرماندهان انصارالله یمن با اشاره به افزایش روند تسلیم شدن نیروهای دولت مستعفی و فراری به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، گفت که دولت منصور هادی از بیم پیوستن نظامیان خود به انصارالله مرخصی به آنان نمی‌دهد در حدی که برخی از آنها طی ۶ ماه گذشته امکان استفاده از مرخصی را نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار بین الملل-محمد البخیتی اظهار داشت: این افراد منتظر بوجود آمدن فرصتی برای جدا شدن از نیروهای منصور هادی و پیوستن به نیروهای نظامی و کمیته‌های مردمی در صنعا هستند.   

وی افزود: صنعا تاکنون از دو گروه این افراد که از خط مقدم جبهه با تمام تجهیزات خود به صنعا بازگشتند و به نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی پیوستند، استقبال کرده است.  

البخیتی اظهار داشت ؛ افرادی که خود را تسلیم کرده اند اظهار می دارند که بیش از ۷۰ درصد همکارانشان تمایل دارند به صنعا باز گردند اما آنچه که بازگشت آن‌ها را به تأخیر می‌اندازد، ندادن مرخصی است.  

این فرمانده انصارالله  اضافه کرد: برخی از نیروهای منصور هادی بیش از ۶ ماه است که در انتظار مرخصی هستند اما مرخصی به آن‌ها داده نمی‌شود.  

وی از  " بازل محمد سعید العمرانی "، " حمیر عبدالفتاح زید ناصر العمرانی "، " عبده سعید ناصر مرعی مرشد العمرانی "، " عبده محمد مرشد الحسنی "، " ادریس قاید محمد فاضل الوصابی "، " بسام طه حسن أحمد المرغمی " و " أحمد علی عبده الرفاعی " به عنوان اولین گروه از افرادی که طی روزهای گذشته از نیروهای منصور هادی جدا و به نیروهای صنعا پیوسته‌اند، نام برد.  

البخیتی با اشاره به اینکه گروه دوم از تیپ سوم زرهی استان ذمار به نیروهای صنعا پیوستند، گفت: "  سلطان فارع "، " خالد سعد عبدالله البهوانی " و " یوسف علی احمد السدعی" از جمله این افراد هستند.  

خاطر نشان می‌شود، پیش از این در اواخر ماه گذشته،  سروان " علی عبدالله صالح الصبری " فرمانده نظامی محور البیضاء از مناطق در کنترل نیروهای ائتلاف عربی با ابراز پشیمانی از عملکرد گذشته خود به خاطر جنگ علیه کمیته‌های مردمی و نیروهای مسلح یمن به صنعا بازگشت. 

عربستان با همراهی امارات متحده عربی، بحرین، سودان و آمریکا در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل به اصطلاح ائتلاف عربی- آمریکایی، تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد اما ظرف ۵ سال گذشته به استثنای امارات و آمریکا، سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند و ابوظبی نیز هم‌اکنون از یک همپیمان قدیمی به یک رقیب رو در روی ریاض در جنوب یمن تبدیل شده است.  

بر اثر تجاوز عربستان به یمن، تاکنون هزاران یمنی به شهادت رسیده‌اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده‌ است.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فراری مرخصی جنگ یمن انصارالله کمیته های مردمی منصور هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند