Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراضات ضد نژادپرستی در شهر "سیاتل" آمریکا. یک خودرو خود را به داخل جمعیت زد و معترضان راننده را بیرون کشیده و دستگیر کردند./ رویترز تظاهرات ضدنژادپرستی در مقابل کاخ سفید/ رویترز تظاهرات افراد مسلح جنبش "فتح" در حومه غربی شهر "نابلس" فلسطین در محکومیت اشغالگری اسراییل و در حمایت از "محمود عباس" رییس تشکبلات خودگردان فلسطین/ خبرگزاری فرانسه بازگشایی آرایشگاه‌ها و پیرایشگاه‌ها در شهر مانیل فیلیپین/ خبرگزاری فرانسه انجام تست کرونا در اسلام‌آباد پاکستان/ خبرگزاری فرانسه کارزار جمع‌آوری امضا از شهروندان بلاروسی برای معرفی نامزدی به جز "الکساندر لوکاشنکو" رییس جمهوری فعلی این کشور برای انتخابات آتی ریاست جمهوری/ خبرگزاری فرانسه برگزاری تظاهرات "زندگی سیاهان مهم است" در همبستگی با رنگین پوستان آمریکا و محکومیت تبعیض نژادی/ شهر رم ایتالیا/ خبرگزاری فرانسه برگزاری تظاهرات ضدنژادپرستی در شهر لوزان سوییس/ خبرگزاری فرانسه شستشوی فیل در رودخانه/ اندونزی/ خبرگزاری فرانسه بازگشایی اماکن توریستی شهر بانکوک تایلند به روی گردشگران/ خبرگزاری فرانسه تظاهرات ضدنژادپرستی در شهر "اورلاندو" ایالت فلوریدا آمریکا/ خبرگزاری فرانسه آتش‌سوزی جنگلی در ایالت کالیفرنیا آمریکا/آسوشیتدپرس باربر بازار "جامو" هند/ آسوشیتدپرس لینک کوتاه: asriran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/0034UV مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از مراسم تشییع فلوید تا اعتراضات جهانی به نژادپرستی در آمریکا

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس خبرگزاری فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا

محمد جواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان در شبکه ایکس و در صفحه شخصی خود در ارتباط با اعتراضات دانشجویی در آمریکا  نوشت :‌ «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم های شریف شرف دارند.

وی افزود: دولت ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • انتقاد شدید ماکرون از اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است