Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در حمایت از آزادی‌خواهان جهان و جنبش مردمی علیه رژیم تروریستی نژاد پرست آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در حمایت از آزادیخواهان جهان و  جنبش مردمی علیه رژیم تروریستی نژاد پرست آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اینکه یک پلیس آمریکایی با خونسردیِ تمام زانویش را بگذارد روی گردن یک ‎سیاه‌پوست و فشار دهد تا او جان بدهد، او التماس کند، این هم خونسرد بنشیند و چند پلیس دیگر هم بایستند و تماشا کنند و هیچ اقدامی نکنند، این چیزی نیست که جدیداً به وجود آمده باشد؛ این طبیعت آمریکا است.»   

امام خامنه ای ( مدظله العالی)

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

متاسفانه امروز مفهوم حقوق بشر از جانب قدرت های بزرگ و هم پیمانان آنها به طور انحصارطلبانه و یکجانبه تفسیر و بصورت ابزاری استفاده می‌گردد.  به ویژه رژیم فرعونی، دیکتاتور و تروریست ایالات متحده آمریکا (که این روزها در صحنه برخورد قرون وسطایی با خیزش ضد نژادپرستی مردم این کشور پرده از چهره کریه خود کنار زده)  با اقدامات ضد حقوق بشری خود اثبات کرده به هیچ یک از موازین بین المللی در قبال حقوق بشر پایبند نیست.

برخورد نژادپرستانه پلیس آمریکا علیه سیاهپوستان بی دفاع پرده از ماهیت رژیم ایالات متحده برداشت. جرج فلوید تنها یکی از صدها سیاهپوست آمریکایی است که سالانه توسط پلیس این کشور به صورت وحشیانه ای کشته می شود.

امروز کابوس آمریکایی بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می کند و فریاد مظلومیت سیاهپوستان شنیده می‌شود که می‌خواهند فریاد بزنند ما قربانی آمریکائیزم هستیم، قربانی نظام ریاکاری که در جهان وانمود می‌کند که گویا صلاحیت دارد به همه مردم دنیا بگوید، چگونه کشور خود را اداره کنند حال آن که قادر نیست حتی مهد ظلم خویش را سر و سامان دهد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ، ضمن حمایت از آزادیخواهان جهان و حمایت از جنبش مردمی علیه رژیم تروریستی آمریکا اعلام می دارد:  نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریّت، جزء لاینفک ساختار و کارکرد رژیم آمریکاست. کارنامه کاخ سفید سیاهه‌ای از اعمال جنایتکارانه است که  شهادت سردار عزیز ایران حاج قاسم سلیمانی و تحریم های ظالمانه دارو و مواد غذایی دراین دوران شیوع ویروس منحوس کرونا یکی از بزرگترین نشانه های خباثت سردمداران این رژیم تروریستی می باشد و بی ­تردید خود بزرگترین ناقض حقوق ملت‌هاست امروز و باوقاحت دم از دفاع از حقوق انسان­‌ها می‌­زند در حالی‌که خود حامی و پرورش ­دهنده تروریسم است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس شورای هماهنگی رژیم تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

پیشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.
معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.
روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی