Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با خصوصی‌سازی شرایط استقلال و پرسپولیس بهتر می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوازی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت تیم‌ها برای شروع لیگ برتر طی گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا در حال حاضر شرایط خیلی سخت است و الان تیم‌ها قدرت کافی قبل از کرونا را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ تاکتیکی خیلی بهم ریختند. بازیکنانی که در این چند وقت تعطیلی، حرفه‌ای تمرین کردند، الان موفق‌تر هستند اما کسانی که بیرون از شرایط تیم قرار داشتند و تمرین نکرده بودند، مقداری سخت تر است. جمع کردن تیم در این مدت کوتاه از لحاظ بدنی خیلی مشکل‌ساز است به این خاطر که همه چیز 3 ماه تعطیل بوده است. به نظر من باید تمام رده‌های لیگ‌ها بازی کنند، اما اعلام کردند لیگ 2 لغو شده است.

نوازی اظهار داشت: دیدار استقلال و فولاد بسیار سخت است، هم برای فولادی‌ها و هم برای استقلالی‌ها. از این شرایط خارج شدن خودش معمای بزرگی است، از بازی اول فصل هم بدتر است. برای کل لیگ شرایط سخت است چون تمرینات لغو شده بوده مشکلی برای برگزاری لیگ نیست اما بازی‌ها سختی است. شاید شرایط بدون تماشاچی برای همه تیم‌ها یکسان باشد.

وی ادامه داد: استقلال اگر امتیاز بگیرد و برای تیم حاشیه‌سازی نکنند، می‌تواند قهرمان شود. فوتبال همین است، شاید تیم‌های دیگر امتیاز از دست دادند. شرایط کرونایی است و با مشکلاتی که قبل از کرونا برای استقلال از لحاظ مدیریتی پیش آمد، واقعا وضعیت سختی است. سعادتمند قول‌هایی داده و دارد به آن‌ها عمل می‌کند. امیدوارم به او زمان و اجازه بدهند تا آن چیزی که نیاز است را برای باشگاه استقلال فراهم کند. اگر امسال را هم کنار بگذاریم فکر می‌کنم سال جدید یک تیم خیلی بهتری داشته باشیم. امیدوارم در این بازی هم استقلال شرایط آرمانی‌اش را به دست بیاورد و نتیجه خوبی بگیرد.

پیشکسوت تیم استقلال در رابطه با خصوصی‌سازی سرخابی‌ها گفت: اگر این اتفاق بیفتد و خصوصی‌سازی کنند، شرایط برای دو تیم بزرگ پایتخت خیلی بهتر از این شود.

نوازی افزود: باشگاه واقعا باید به کسی واگذار شود که فوتبال بلد باشد اما پیشکسوت و غیر پیشکسوت باید ساپورت مالی کنند تا این بدهی‌‌ها پاک شود. حتی در صورت خصوصی‌سازی باید این بدهی‌ها را پاک کنند و شکلی جدید به استقلال و پرسپولیس بدهند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و خصوصی سازی شود، چون شرایط استقلال و پرسپولیس بهتر می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال محمد نوازی خصوصی سازی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند، در اجرای هیات مصوبه هیات محترم واگذاری، بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.

نام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال

.............................

درصد سهام واگذار شده ۸۵

............................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۰۴۶

.............................

نام خریداران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)

شرکت پتروشیمی پارس (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی تندگویان (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بندرامام (۲۰ درصد)

..............................

نام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس

.............................

درصد سهام واگذارشده ۸۵

.............................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۵۸۰

.............................

نام خریداران بانک شهر (۳۰ درصد)

بانک ملت (۲۰ درصد)

بانک تجارت (۲۰ درصد)

بانک صادرات (۵ درصد)

بانک رفاه (۵ درصد)

بانک اقتصاد نوین (۵ درصد)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد