Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@19:15:14 GMT

یکبار اعدام برای این مفسد فی‌الارض کمه!

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۶۳۶۸

کاربران توئیتر به برگزاری دادگاه محاکمه اکبر طبری واکنش نشان داده و با داغ کردن هشتگ نام این فرد، از اقدام قاطعانه قوه قضاییه ابراز خرسندی کردند.


به گزارش شریان نیوز، از روز گذشته انتشار خبری مبنی بر برگزاری اولین دادگاه محاکمه «اکبر طبری» موجی از واکنش‌ها را در میان کاربران فضای مجازی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتشار این خبر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی سبب شد کاربران فضای مجازی هشتگ #اکبر_طبری را در صفحات توئیتری خود داغ کرده و از این اقدام قاطعانه سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه ابراز شعف و امیدواری کنند. کاربران ضمن اشاره به فسادهای مالی کلان طبری ابراز داشتند که یکبار اعدام او کم بوده و باید اشد مجازات را برای او لحاظ کرد.

در ادامه تعدادی از پست‌های کاربران را درباره دادگاه محاکمه اکبر طبری مشاهده می‌کنید.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم

وزیر خارجه ترکیه نوشت: مشتاقانه منتظر روزی هستیم که عاملان قتل عام ملت فلسطین در مقابل قانون جواب پس بدهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به اظهارات مقامات اسرائیلی علیه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: امروز دیگر نقاب از چهره سیاستمداران اسرائیلی که اقدام به گستاخی علیه رهبر کشورمان کرده اند، برداشته است. مشتاقانه منتظر روزی هستیم که عاملان قتل عام ملت فلسطین در مقابل قانون جواب پس بدهند.

وی در حساب خود در فضای مجازی نوشت: ترکیه در کنار ملت فلسطین قرار دارد و به تلاش برای محاکمه عاملان قتل عام مردم غزه ادامه خواهد داد.

وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: مقامات اسرائیل به زیر پا گذاشتن حقوق بین الملل و ارزش های انسانی ادامه می دهند که این موضوع از سوی افکار عمومی جهانی محکوم می شود.

همچنین فیدان در دیدارش با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی در ریاض عربستان، بر پایان هرچه سریعتر قتل عام در غزه و لزوم فشار بر اسرائیل تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی